oss2=3,snart 4 Skrevet 28. mars 2009 #1 Skrevet 28. mars 2009 Og det var helt fantastisk!! Vi fikk se et lite nurk i full aktivitet og alt så kjempe bra ut! Jeg er overlykkelig og føler endelig at jeg kan puste ut og glede meg til det som kommer! Har ikke turt å glede meg enda, da jeg hadde en EXU i nov, har jeg holdt følelsene på vent. Er nå 19 uker og kan bare glede meg! Måtte bare fortelle...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå