Gå til innhold

Kjøpte meg hostesaft i dag :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ta min første slurk i kveld :) NÅ er jeg i gang og denne pp'en SKAL det klaffe!!!

Hadde nesten helt glemt denne hostesafta....men, en natt denne uka drømte jeg plutselig at jeg var på butikken og kjøpte hostesaft... Håper at det var et "tegn"... ;-)

Jeg har bursdag i april, så kanskje det blir en lykkemåned med positiv graviditetstest! *håååååper*

Hilsen pfeew, som nå heter Egget :-P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei.. så gøy da.... blir spennende å se om d klaffer da..... Jeg er sikker på at det var hostesaften som gjorde susen for oss...... egentli veldig sikker.... :P

Så håper også du får positiv i april... lykke til med denne pp.... :)

Skrevet

Hei Godjenta :)

Takk for det!! Hvor mye og ofte tok du hostesafta da? Jeg er nettopp ferdig med mensen, og tenkte å ta hostesaft (1 ss) morgen og kveld fram til tirsdag. Og så tre ganger daglig fra og med onsdag, til et par dager etter eggløsning... Forventer neste eggløsning på fredag.

Skrevet

oj, såpass.... ja, da er jo sjangsen stoor for at d virker da (om d sku gjøre d).... Jeg tok bare morgen og kveld 3-4 dager før el og på el dagen.. (kanskje 2-3 dager før og 1 dag etter da jeg er bittelitt usikker på el)....

Men det blir spennende å se om d funker da.. krysser fingrene.,.. :)

Skrevet

HEi=) hvordan hostesaft er dette???? noe som funker på befruktig??????? jeg vil oxo dte=) hehehhørtes bra ut=)) lykke til med prøvingen =)

Skrevet

Hmm..kanskje jeg ikke trenger å ta så mye/lenge da..hehe.. Men, tenker i hvert fall å starte på tirsdag..for onsdag skal jeg til akupunktøren min..så kanskje hostesafta og noen nåler vil gjøre susen sammen :-P

Janic:

Det er vanlig Solvipect hostesaft ;-) Det er et kjerringråd som sier at den kan gjøre slimet lettere å svømme i for sædcellene.. Jeg har også lest et sted at det finnes små flimmerhår i egglederne..slike som man også har i halsen.. Så hostesafta gjør at flimmerhårene jobber bedre og fører de små soldatene oppover mot egget :)

Skrevet

oy det hørtes ut som et bra kjærring råd=) er jo slim hinner der oxo=)) skal jeg søren meg teste ut =))) håper spira sitter får dere nå=)

Skrevet

Skader ikke å teste det ut i hvert fall..er jo bare hostesaft.. :) Lykke til Janic!! Krysser fingrene for dere!!

Skrevet

Når bør man drikke Solvipect? Kun rundt eggløsning? Og hvor mye/ofte?

Skrevet

Tror de fleste begynner noen få dager før eggløsning, og holder på helt til 1-2 dager etter eggløsningen..

1 spiseskje tre ganger daglig tror jeg.

Skrevet

Jo takk det samme=) krysser alt på at dere klarer det oxo nå=) når har du ikm nå???? håper det klaffer nå=) jeg er akuratt ferdig med mens så da er det bare å vente=) jeg har el i påsken=) å ferieeeeee=))) heheh blir deilig=) føller med deg jeg=) masse lykke til=))

Skrevet

Jeg vet ikke når neste ikm blir..må vente å se når eggløsningen kommer først.. Syklusene er ikke helt stabile lenger.. Men, forventer eggløsning til helgen..så neste ikm er kanskje om 2,5 uker da..

I dag har jeg vært lenge ute i solen! Så utrolig deilig! Nå ligger valpen og jeg på sofaen og slapper av.

Skrevet

ok=D

så deilig.. det har vi oxo vært ute å kosa oss gløgg i dag=) er jo knall vær=) kunne ønske litt av all denne snøen kunne forsvinne nå=) da blir det bra=) vil ha sommer og sol nå=) skal til innkjøp av el tester til uka=) så da blir det nok brA=) HUSKER IKKE HELT HVORDAM DET VIRKER MEN, MEN.. oy her ble det mye storebokstaver hehehe lille gutt som trykket litt hihihi=) kos deg videre med valpen=) hørtes deilig ut=))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...