Gå til innhold

Synes dere haremsbukser i fint?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Personlig så synes jeg det ser ut som de har "scheti sæ ut"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nekter å tro at noen faktisk synes det.

Skrevet

Er det in igjen..?!

Husker jeg hadde det på 80-tallet - he he...

Og nei - jeg syns ikke det er fint.

Skrevet

He he he... akkurat det samme som sambo sa da han så reklamen for haremsbukser på tv`n!! Og jeg er vel ganske enig, men det har jo vært mye jeg har syntes vært stygt med det samme det har blitt in men etter en stund har det plutselig blitt skikkelig kult! Men akkurat nå kan jeg ikke si det frister å gå til innkjøp av haremsbukser nei!!

Skrevet

Nei langt i fra! Det ser så fælt ut!!

Skrevet

ja du sier noe der. Jeg har akkurat kjøpt meg narkis-bukse etter at det har vært populært i 4 (?) år.. Enkelte ting tar det lang tid å venne seg på.

Og narkis-bukse er de som er smale i leggene.. men haremsbukse.. tror ikke jeg rekker å venne meg på de før de er borte igjen. Takk gud for det.

Skrevet

Eng med Libido, grusomt.

Skrevet

ufattelig ufattelig stygt!

Men synes mye av moten er det nå!

Hadde jeg vist meg i en sånn bukse er jeg redd mannen hadde fått innovertiss en stund framover - for han avskyr de buksene bare etter å ha sett de på reklamen

Skrevet

Synes de er kjempekule. Har alltid ønska meg bukser som ser ut som veldig fulle bleier. :)

Skrevet

hehe, nei overhode ikke!!! Meg og mannen så en med sånn bukse i byn i dag, og holdt på å le oss ihjel.

Skrevet

hehe ja ikke sant?

Sikkert kjekt for de som har ei over hevet deigræv.

Skrevet

Overhevet deigræv! Tror jeg dør! Ser for meg sist jeg bakte boller og hevet de for lenge. Pirka bortpå den ene og den seig utover hele bakeplata:)

Skrevet

Har aldri likt disse buksene nei, men selv om jeg ikke liker de, og de ser helt null ut på meg, så har jeg faktisk sett en og annen som har vært fin i slike bukser. Det har vel noe med personen og resten av antrekket tror jeg,, ( legger vekt på en og annen... )

Skrevet

hehehe ja der har du ei slanka utrimma deigræv =)

Skrevet

Synes ikke det var så gale jeg da. Men, skjønner ikke poenget med at de må henge så veldig.

Skrevet

Så reklame på tv igår, var det Cubus tro. Helt grusomt, ser ut som hun har driti på seg, som du sier.. :o) Noen "moter" burde vært forbudt.

Skrevet

Gina tricot var det:) Så den reklamen i går jeg også. Helt forferdelig.

Skrevet

Å gud NEI!

Hammer time!

Ice ice baby!

Skrevet

Grusomt stygt...holdt på å le meg i hel da jeg så den GinaTricot reklamen - ser virkelig ut som om hun har bleie på seg:oD

Skrevet

Det kommer jeg aldri til å kjøpe nei.

Og kommer til å le veldig inni meg når jeg ser sånne. hehe.

Har liksom lyst å bare dra opp buksa på den reklamen altså

Skrevet

Det er uansett et fåtall som kler det:) Nei jeg synes vel ikke det er spes fint.

Skrevet

grusomt..

men uansett så synes jeg feks alt på gina tricot er grusomt nå om dagen..

Skrevet

synes det er grusomt stykt!

kommer aldri til å kjøpe det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...