Gå til innhold

Det er virkelig idiotisk....


Anbefalte innlegg

Skrevet

....å være så imot denne "earth hour" at man må på facebook og skrive at man "absolutt ikke slår av lysene", "slår på ekstra lys denne timen" etc etc.

 

Ok, dere driter i denne timen, men hvorfor skrike så høyt om det?

 

(Jeg måtte bare, for jeg blir litt matt av alle som skal være så kule å "gå mot strømmen")

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor er det verre enn alle jeg har på facebook som "sitter i mørket"?

Skrevet

Jeg bryr meg ikkeså veldig og sitter her med lysene på, men har da ikke noe behov for å "skryte" av det på facebook eller oppfordre andre til å skru på lyset:)

 

Mine lys er på fordi jeg har amma den siste timen og ikke fått skruddav noe. Dessuten er jeg mørkredd og alene hjemme;)

Skrevet

Jeg synes det fordi vi alle er blitt oppfordret til å slukke lysene denne timen. Og disse statuslinjene på facebook som forteller at "jeg gidder iallefall ikke det", er heller idiotiske....

 

Blir litt i samme gata som "nei, jeg stemmer ikke ved valget jeg, fordi det blir ikke noen bedring uansett......"

(Selvom jeg vet at dette ikke er for å spare strøm!)

Skrevet

Greit nok, jeg er også oppe med minsten og har derfor ikke skrudd av alt av lys. Men mer enn hva som bruker å være på!

Trenger absolutt å bli mer bevisst på strømbruken min!!!

Skrevet

Hvorfor er det verre å skrive at man IKKE skrur av lysene enn at man skriver "sitter i mørket og nyter min egen miljøbevissthet"?

Skrevet

Joa, man trenger ikke å smøre på liksom!

Men skjønner du ikke hva jeg mener?

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor man "smører på" mer om man skriver at hele earth hour er idiotisk og at man sitter i full flombelysning enn om man skriver at man sitter i skinnet fra stearinlys nei ;)

Skrevet

Skjønner du ikke det? Fordi det har ingen nytte og er kun ment for å være motstrøms og provosende.

 

Jeg syns folk kan gjøre hva de vil, mange ting jeg har blitt oppfordret til å gjøre som jeg ikke gjør, men lager da ingen sak av det

 

Desuten så mye dumt som sies av de som er i mot, kan man ikke bare la det forbigå at man ikke er med?

Skrevet

Syns det skrives og sies mer dumt av de som er MED ;)

Skrevet

Jeg synes det er komisk. Når du ser på hva som engasjerer folk og hva folk bruker tid og energi til å endre er det svært ofte: Nei til paprika på grandisen, Vi vil ha tilbake Urge osv.

 

En kan si mye rart om aksjonen, i alle fall effekten av den, men jeg kan heller ikke fatta og begripe hvorfor folk bruker energi å protestere mot noe som har en god grunntanke. Det finnes jo så mange viktige saker en kan bruke tiden sin på...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...