Gå til innhold

Jeg er bombesikker på at Hanne Krogh har

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tatt slankeoperasjon selv om hun sier at hun har slanket og trimmet det bort

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og!

Skrevet

Hvorfor tror dere det da?

Skrevet

Jeg er bombesikker på at hun IKKE har! :-)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

SlankeOPERASJON??? Vet dere hvor mye som skal til for å få slikt eller? Det er en ganske heavy prosedyre, og man skal være bra overvektig for å få til det, kjendis eller ei :)

Skrevet

Misunnelsen lenge leve!!

Skrevet

Hahaha, ja det er mye uvitenhet ute og går...

Skrevet

Hun er bestis med eks'en til Arve Juritzen (personlig trener) og Jan Thomas...kanskje det er derfor hun ser så bra ut?

Skrevet

Operasjon eller ei ( jeg aner ikke hvordan hun har gått ned) så er en ting sikkert, dama har virkelig jobba hardt for den kroppen og den formen der i hennes alder..hun ser jo skikkelig bra ut! Og det koster endel trening og viljestyrke!!!

Skrevet

Ja, jeg vet det skal mye til....Jobber på overvektspoliklinikk...

Skrevet

Og hvem skulle hatt interesse av å vite noe sånt? Eller bry seg om hva hun har gjort/ ikke gjort?

Dama ser upåklagelig bra ut, så får det være med det.

Barnslig spør du meg, med sånne påstander. Du får sende henne en personlig mail, eller besudle henne i gymen.

Skrevet

jaaaa... mye rart folk skal undre seg over da...

Skrevet

jajajajaa..for ett snålt innlegg.

her inne får man kjeft for å slanke seg, kjeft for å følge en annen diett enn grete roede og trening, kjeft for det meste som har med kropp å gjøre. så irriterendes. folk har vel ikke noe med hvordan man har fått den kroppen man har vel!!!

Skrevet

Man får jo uansett ikke en flott kropp av en slankeoperasjon. Må litt andre ting til....... forundrer meg egentlig fortsatt hvor mye fokus det er på kropp her inne.

Skrevet

Mamma har tatt samme operasjon, så jeg tror også det. Du får liksom den looken..

Skrevet

Synes dere Hanne Krogh ser bra ut? He he. Godt man har forskjellig smak her i verden :)

Det eneste jeg tenker på når jeg hører navnet er rynker!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...