Gå til innhold

Slått av lyse da jenter??;)


Anbefalte innlegg

Skrevet

vi sitter her i tussmørket med stearinlys overalt...

kjempe koselig!:)

 

burde gjort dette hver lørdag syns jeg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, dette var ordentlig koselig :)

Skrevet

Sitter her i mørket vi også.

Dagen i dag har sikkert ingen betydning annet enn en markering. Men tenk om alle på jorden hadde gjort dette tre fire ganger i uken? Sikkert ikke mye eller mere som skal til for en merkbar forandring for klimaet.

Av ren nyskjerrighet kikket jeg ut i gaten hvor vi bor, og der lyser det mere enn noen gang. Kun våres hus som er mørkt.

Skrevet

her er det faktisk bek mørkt i mange hus:) til og med utelysene er av..;)

Skrevet

sitter her i nye leiligheten i mørket og nyter stillheten.. :) mannen er me kompisgjengen, og jenta vår sover så søtt (på eget rom for første gang ) så dette er virkelig avslappende i mørket....

Skrevet

Ja, her er lyset av og stearinlysene tent! :)

Når jeg kikker ut av vinduet er det bare en leilighet til som har gjort det samme.

Skrevet

Nå bor jeg i Tyskland og jeg har ikke hørt eller lest et pip om denne markeringen.

 

Har ikke slått av noe lys, her er dataen på, en lampe og tven.

 

Vi slår konsekvent av lys i rom vi ikke er i, så dyr soms trømmen er her.... ikke noe valg.

 

Synes ikke særlig om slike markeringer, folk må forandre hverdagen sin, alternative energier, bruke mindre strøm.

 

men industrien er de som sluker strøm og kontorbygninger.

 

Så hvis folk som jobber på kontor kunne huske å slå av lyset (og dataen) før de gikk hjem...

Skrevet

Nope.. vært på jobb i 12 timer i dag, kom hjem kl 20, går å legger meg snart, og da skal jeg ta av lyset :)

Skrevet

ja her er bare tven, pc og litla sitt lys på :D skikkelig koselig :) har utsikt ut mot havet så klarer ikke å se om noen andre har gjort det , men håper da det :D en fin markering.. tilogmed nettby profilen min er mørklagt.. :D

Skrevet

ååhnei*!! glemmte det :( skulle jo gjøre det..men det var en film og så glemmte vi det...så kjipt da:/

men er sikkert mange som blir gravid nå:P mange som føder om 9 måneder:P

Skrevet

Haha, var ikke poenget å skru av tv og pc også? ;)

Skrevet

Her var alle lysa av, og det var så koos :)

 

Skrevet

Dette her hadde jeg da aldri hørt om.hadde flombelysning inne i går jeg, men persiennene nede.

 

leste om det i vg i dag å minnes å ha sett en overskrift om å slå av noe lys, så nå måtte jeg tilbake å finne det.

 

hvor hørte dere om dette da?

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...