*SmurfeMamma* Skrevet 28. mars 2009 #1 Skrevet 28. mars 2009 vi sitter her i tussmørket med stearinlys overalt... kjempe koselig! burde gjort dette hver lørdag syns jeg:)
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 28. mars 2009 #3 Skrevet 28. mars 2009 Ja, dette var ordentlig koselig
Isdronningen Skrevet 28. mars 2009 #4 Skrevet 28. mars 2009 Sitter her i mørket vi også. Dagen i dag har sikkert ingen betydning annet enn en markering. Men tenk om alle på jorden hadde gjort dette tre fire ganger i uken? Sikkert ikke mye eller mere som skal til for en merkbar forandring for klimaet. Av ren nyskjerrighet kikket jeg ut i gaten hvor vi bor, og der lyser det mere enn noen gang. Kun våres hus som er mørkt.
*SmurfeMamma* Skrevet 28. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 28. mars 2009 her er det faktisk bek mørkt i mange hus:) til og med utelysene er av..
KarLuc +1? Skrevet 28. mars 2009 #6 Skrevet 28. mars 2009 sitter her i nye leiligheten i mørket og nyter stillheten.. mannen er me kompisgjengen, og jenta vår sover så søtt (på eget rom for første gang ) så dette er virkelig avslappende i mørket....
Hanney*daiperdaika og påhenget Skrevet 28. mars 2009 #7 Skrevet 28. mars 2009 Ja, her er lyset av og stearinlysene tent! Når jeg kikker ut av vinduet er det bare en leilighet til som har gjort det samme.
lindynatt Skrevet 28. mars 2009 #8 Skrevet 28. mars 2009 Nå bor jeg i Tyskland og jeg har ikke hørt eller lest et pip om denne markeringen. Har ikke slått av noe lys, her er dataen på, en lampe og tven. Vi slår konsekvent av lys i rom vi ikke er i, så dyr soms trømmen er her.... ikke noe valg. Synes ikke særlig om slike markeringer, folk må forandre hverdagen sin, alternative energier, bruke mindre strøm. men industrien er de som sluker strøm og kontorbygninger. Så hvis folk som jobber på kontor kunne huske å slå av lyset (og dataen) før de gikk hjem...
Lois Lane Skrevet 28. mars 2009 #9 Skrevet 28. mars 2009 Nope.. vært på jobb i 12 timer i dag, kom hjem kl 20, går å legger meg snart, og da skal jeg ta av lyset
olebrum30_05&09&13 Skrevet 28. mars 2009 #10 Skrevet 28. mars 2009 ja her er bare tven, pc og litla sitt lys på skikkelig koselig har utsikt ut mot havet så klarer ikke å se om noen andre har gjort det , men håper da det en fin markering.. tilogmed nettby profilen min er mørklagt..
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 28. mars 2009 #11 Skrevet 28. mars 2009 ååhnei*!! glemmte det skulle jo gjøre det..men det var en film og så glemmte vi det...så kjipt da:/ men er sikkert mange som blir gravid nå mange som føder om 9 måneder:P
AdrenaLine Skrevet 28. mars 2009 #12 Skrevet 28. mars 2009 Haha, var ikke poenget å skru av tv og pc også?
Mamma'n til Mathea ♥spire12? Skrevet 28. mars 2009 #13 Skrevet 28. mars 2009 Her var alle lysa av, og det var så koos
♥ anonym♥ Skrevet 29. mars 2009 #14 Skrevet 29. mars 2009 Dette her hadde jeg da aldri hørt om.hadde flombelysning inne i går jeg, men persiennene nede. leste om det i vg i dag å minnes å ha sett en overskrift om å slå av noe lys, så nå måtte jeg tilbake å finne det. hvor hørte dere om dette da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå