Gå til innhold

Rot er den mest naturlige ting!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser man på naturen ser vi at rot er den mest naturlige strukturen i verden! Rot uttrykker mangfold!

Visste dere forresten at rotete mennesker generelt sett tjener bedre enn ryddige?

Hvorfor skal man skamme seg slik om man ikke har alt i pinlig orden og ikke støvsuger gulvet hver dag i sitt Feng Shui hus?

Hvorfor er det bare plettfrie, konforme hjem som er sosialt aksepterte??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir sliten og irritert av rot.....

Uvel av møkkete hjem!

Skrevet

Jeg liker ikke å ha det rotete, og får ikke gjort noe eller slappet skikkelig av før det er passe ryddig.

Hvis det er ekstremt rotete i et hus vitner jo det om at de har for mye ting, noe som enter betyr høy inntekt eller shoppedilla, ser ikke på det som så positivt.

Bryr meg ikke om andre har det rotete, men orker ikke leve i det selv for lenge av gangen, støvsuge hver dag er ikke spesielt smart da, men tanke på inneklima.

Skrevet

u keep telling ypurself that...

whatever makes u feel better...

Skrevet

Jeg liker faktis rot ganske godt. Men tror nok ikke det gjør meg til et bedre menneske, lol. Blir av og til litt svett av å lese her inne om all ryddingen og vaskingen men jeg har venninner og venner som er veldig glad i sånt.

Skrevet

Universets entropi øker, sånn er det bare, men det er også naturens gang at man kan bruke energi for å minke entropien. Ergo er rydding også naturlig.

Skrevet

Da blir det termisk likevekt.

-Maksimale entropistørrelse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...