Gå til innhold

Hvordan er Tripp Trapp-stolen for en baby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi vurderer å kjøpe en som han kan bruke når han spiser, men lurer på om den egentlig passer bedre for større barn.

Er den noen som har denne, og kan fortelle oss om den er så bra som folk hevder?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er faktisk fantastisk. Veldig stabil. Bruker det til lillegutt på 7 mnd. Har bøyle, pute og sele til den. Veldig glad jeg kjøpte en. Jeg har en annen type hos min mor og far og den er ikke på langt nær så stabil og anvendelig.

Skrevet

Jeg brukte kun det til første ungen, men jeg syns den ble for vid der ungen satt og fikk ikke den støtten som trengtes. Så denne gangen har vi en ikeastol nå i begynelsen og går over på tripp trapp når hun blir større.

Skrevet

Den er kjempegod når barnet har blitt over 1år synes jeg, men før det brukte vi en med bedre sittedel som kunne bikkes litt bakover, husker ikke merket desverre, men kjøpt på barnebutikk og hadde spisebrett festa til stolen.

Skrevet

De nye med støtte i ryggen er bedre enn de gamle med kun bøyle til barn som ikke sitter ordentlig stødig selv. Når de kan sitte stødig selv, så er de veldig fine uansett.

Ikea sin med oppblåsbar pute er best helt i begynnelsen når de får sitte.

Skrevet

Tusen takk for svar! Da kjøper vi nok en Tripp Trapp.

Skrevet

Vi begynte å bruke den da vår var 5,5 mnd og begynte med grøt. Spurte helsesøster om det var galt å sitte så rett når de enda ikke kunne sitte selv, men så lenge han kun satt der mens han spiste så mente hun at det gikk helt greit. Det tar jo ikke så lang tid at det belaster så mye.

Brukte sånn pute på stolen og festet den slik at sitteplassen ble mindre. Fungerte utmerket. Så denne kan brukes av babyer såvel som voksne (til en viss grad det da..)

Etter min mening finnes det ingen bedre stol og ungen min bruker min som er 30 år gammel og er brukt av flere barn ;-)

Skrevet

Jeg synes den var veldig bra fra ca 8 mnd, men før det var faktisk Ikea sin billige mye bedre for vårt barn.. der satt hun stødigere, falt litt sammen i Tripp Trappen. Men hun var litt sent ute med det meste motoriske, så kanskje det var spesielt i vårt tilfelle.

Vi har brukt den masse siden det, og liker den veldig godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...