Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 28. mars 2009 #1 Skrevet 28. mars 2009 Jeg vil også ha kul på magen... Og håper jeg ser så bra ut som henne når jeg er gravid
Kari K. med to søte små Skrevet 28. mars 2009 #2 Skrevet 28. mars 2009 Satt akkurat å tenkte på d samme. Jeg også vil ha mage! Fin, rund kulemage:) Når har hun termin?
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 28. mars 2009 #3 Skrevet 28. mars 2009 jajaja dere sier nok noe annet når magen kommer...Hihihi.ER koselig med mage,men man blir litt lei ja:( Hun har termin i mai...
Thessa og Bebbis Skrevet 28. mars 2009 #4 Skrevet 28. mars 2009 Hun har termin 1 uke etter meg. Og det ser seriøst ut som jeg venter trillinger i forhold til hu :-P Sukk ja.. Dere fikk sagt det :-)
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 28. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 28. mars 2009 Jeg skulle gjerne hatt fire mager..bare jeg får den etterlengtede babyen.. :-) Neida..tror på at det kan være slitsomt ja..og jeg ser ikke akkurat fram til akkurat det å være kvalm, trøtt, vondt i ryggen osv.. Håper jeg er heldig og slipper unna fæle svangerskapsplager.. Men, tenker ikke på det nå.. Nå vil jeg bare at det skal klaffe for oss..
Thessa og Bebbis Skrevet 28. mars 2009 #6 Skrevet 28. mars 2009 Åh, det skjønner jeg super godt! Det er fælt å gå å vente på et klaff! *sender masse babystøv*
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 28. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 28. mars 2009 Tusen takk for det Thessa *putter babystøvet ned i krukka mi sammen med alt det andre babystøvet jeg har fått tilsendt* :-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå