Tidemann Skrevet 28. mars 2009 #1 Skrevet 28. mars 2009 og hva med ungene i sengene,våre unger har et lys på...
Ca-ma og Chris:) Skrevet 28. mars 2009 #2 Skrevet 28. mars 2009 heisann! sikkert ett dumt spørsmål men jeg har ikke fått med meg hvorfor vi skal slå av lyset!!!
Ungspika_m_gutta Skrevet 28. mars 2009 #3 Skrevet 28. mars 2009 Har slått av alle lys bortsett fra det ene hos lillegutt - han blir livredd dersom han våkner og det er av. Så det får bare stå sin prøve Jeg markerer ikke på bekostning av han - hehe
VinterSol+2 Skrevet 28. mars 2009 #4 Skrevet 28. mars 2009 vi har skrudd av alle lys, og koser oss med stearinlys og potetgull! prinsessa er vant til å sove på mørkt rom, så ingen problemer der. må bare være litt lys i gangen før hun sovner! Og det gjorde hun jo i sjutida for mer info se www.earthhour.no tror jeg det er? nå er jo snart timen over, og vi ser at noen naboer, men ikke på langt nær alle, er med.. spent på å se nyheter eller lignende! vi har hatt lyset av hele kvelden vi da, er jo så koselig!
Nr-3-i-Magen Skrevet 28. mars 2009 #5 Skrevet 28. mars 2009 Selv om jeg fikk påminnelses-sms, så klarte jeg å glemme det fram til ti på ni, så vi får bare forskyve timen litt. Snuppa var våken ennå, men reagerte ikke på at det blei mørkt. Rundt oss lyser det overalt...
*toppris* Skrevet 28. mars 2009 #6 Skrevet 28. mars 2009 her er lysene av hver kveld;) er veldig glad i stearinlys:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå