Gå til innhold

Hva syns du om kroppen min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 170 cm høy og veier ca 75 kg.

Jeg bruker buksestørrelse 31(W) / 34(L) og bruker M eller L i topper.

Har bh-størrelse 75E og har i tillegg ganske bred bygning, både over hofter og over skuldrene. Jeg har forsåvidt timeglassfigur i den forstand at jeg er ca like bred over brystet som over hoftene, og smalere midt-i-mellom... men bare når jeg står! Når jeg sitter eller bøyer jeg meg, så kommer nemlig en temmelig myk mage godt til syne- en småstor bilring og "håndtak" til syne.. En mage som har blitt fryktelig myk etter svangerskap, og som vel hadde sett NOE bedre ut uten for mye hud..

VET at det er nærmest umulig å bedømme uten bilde, kun utfra skriftlige opplysninger. Men forsøk å gjøre dere et bilde utfra de opplysningene dere har fått, og si deres ærlige mening om hvordan dere TROR dere synes kroppen min er?

Skal forklare hvordan jeg selv ser på kroppen min når jeg har fått noen svar.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 174 cm høy og veier 74 kilo, så omtrent samme mål som deg...

Jeg har mindre pupper (80C) og ikke så store hofter. Er smalest på midten, men ikke typisk timeglass, jeg har for mye bollemage til det..

Jeg bruker str 40 i klær, eller Large. Jeg ser i speilet og ser at jeg ikke er feit, ganske normal, tror ingen legger spesielt merke til fasongen min i hverken positiv eller negativ retning. Personlig er jeg ikke fornøyd, ønsker meg ned ca 5 kilo i vekt, og å trene meg opp så jeg blir fastere i fisken.

Regner derfor med at du er omtrent som meg, at du har en helt greit fasong og kropp, som du fint kan være fornøyd med, men som har et lite forbedringspotensiale også siden du bl.a nevner en litt myk bollemage.

Skrevet

Hørtest litt ut som min kropp før jeg satte inn nådestøtet i treningsfrontetn august 2008.

Trening minimum 4 dager i uka, droppa sukker og prøvde å spise relativt sundt, men et normalt kosthold.

Nå, ca 7mnd etter og 12 kg lettere føler iallefall jeg meg MYE flottere.

Magen er fortsatt ikke 100% da, men det blir den nok aldri.. Magehuden er slapp og klarer ikke å holde på plass den minste mengde med fettceller... men den ser mye bedre ut enn da jeg veide 12kg mer da!

Skrevet

hva i all verden har det å si hva andre synes om kroppen din?...

skjønner at man i tennårene er kroppsfiksert men når man er godt voksen er det andre ting man heller bør fokusere på...

...blir litt deppa over alle med lav selvtillitt her inne........

Skrevet

Nei, du bryr deg kanskje overhodet ikke om hvordan andre ser på kroppen din. Men hva så om jeg gjør det? Hva så om jeg har lav selvtillitt selv om jeg ikke er tenåring? Hva så om jeg har behov for å vite hvordan andre mennesker ser på meg?

Saken er faktisk den at jeg ser på meg selv som ganske tjukk. Uappetittelig, faktisk! Dette går overhodet ikke ut over hvordan jeg kler meg, hva jeg gjør, sexlivet mitt eller annet- fordi jeg velger å drite i mitt eget selvbilde! Samtidig har jeg en veldig klar oppfatning av min egen kropp, både når jeg ser i speilet og når jeg kjenner magen velte over bukselinninga når jeg setter meg ned.

Når jeg ser bilder av meg, derimot...da blir jeg alltid overrasket over hvor tynn jeg ser ut! (i forhold til hvordan jeg "ser ut" i mitt eget hode)Og det gjør meg fornøyd. Og en tanke trist. Men mest av alt forvirret... for hvordan kan jeg egentlig synes at jeg er så lubben når jeg samtidig kan se et bilde av meg selv, og bli relativt fornøyd!??

Beklager, "Sånn er det bare!" - mener ikke å gjøre deg deppa.

Men kroppsfokusering er da vitterlig ikke forbeholdt tenåringer...?

Skrevet

Det du forteller høres jo ganske normalt ut, så jeg tror ikke jeg hadde tenkt noe spesielt om jeg hadde truffet deg.

Skrevet

Jeg er 160 cm høy og 80 kilo tung... Kan godt sende deg bilder av kroppen min så liker du din egen garantert bedre ;)

Når det er sagt så ønsker jeg å komme ned i vekt for helsas skyld og også mitt eget selvbilde, men selvbildet mitt var ikke noe bedre den gangen jeg veide 57 kilo og var topptrent. Trist synes jeg i dag, men heldigvis har jeg fortsatt en godt trent kropp men med litt for mye polstring utenpå. Hehe.

Skrevet

du høres feit ut..!!!

Skrevet

Anonym over, du høres tjukk i huet ut.

Syntes du hørtes fin ut, jeg. Men du kan jo begynne å trene, om du ikke gjør det allerede? Så strammer du opp kroppen, i alle fall, og litt muskler er alltid fint og kjekt å ha.

Selv blir jeg stadig forbauset over hvor feit jeg ser ut på bilder. Mulig jeg trenger et nytt speil?

Skrevet

Høres ut som vi har samme mål, bare at jeg er lavere enn deg og veier dermed mindre.

Jeg er 160, veier 60 kg. W28/29 - L32, 75B/C.

Skuldre og hofte har samme bredde, litt smalere midje og kan lure folk til å tro at jeg har timeglass. Men hvis genseren løftes opp, så avsløres det en bollemage (befengt med strekkmerker) og lovehandles.

Jeg ser helt vanlig ut, men vet at jeg har ca 5 kg for mye. Og jeg er ganske dvask i kroppen og hadde hatt veldig godt av et strengt treningsregime...:o

Etter målene dine, så tenker jeg at du høres ut som en normalt, slank jente som har mammakropp, slik som meg ;-)

Skrevet

Jøss, kommer du deg inn i 31 W! Det greier ikke jeg selv om jeg veier det samme som deg og til og med er litt høyere!

Jeg så nettopp på Robinson USA i stad, og der er det jo damer som er tynne fra før av (og som ikke har noen barn), så blir de plassert på et sted med lite mat og blir enda tynnere. Men hva skjedde når de satte seg ned? Jo, magen blei skrukkete den, og det så ut som en snor med fettpølser. Så sånne ting skjer med de fleste mager, tynn eller tykk...eller midt i mellom!

Jeg er glad i kroppen min og synes ikke jeg er feit, så da kan jeg vel ikke synes at du er tykk heller!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...