mayaya Skrevet 28. mars 2009 #1 Skrevet 28. mars 2009 Han fikk nemlig en hagevogn fra Gardena.. Et sett med kanne, spader, river, kost osv osv på ei vogn. Helt genialt, han elsket det virkelig.. Har susa rundt med det i hele dag Er det noen som vet hvor man får tak i dette, det var et supert tips til alle småttiser med hage, synes jeg! Og snart fyller gutten til vennina mi
Gjest Skrevet 28. mars 2009 #3 Skrevet 28. mars 2009 Oi, det hadde vært noe for min snupp også. Han elsker og hjelpe til og om han får eget utstyr/verktøy er han omtrent i ekstase! Jeg vil også vite hvor disse er å få tak i ... lillingen skal få når vi skal begynne å sette i stand egen hage for første gang :-)
mayaya Skrevet 28. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 28. mars 2009 Plantasjen ja, kanskje det? Synes det var såå genialt, og mye bedre enn de vanlige plastredskapene til unger. Dette var jo også plast, men mer skikkelig liksom
mayaya Skrevet 28. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 28. mars 2009 Stilig Skal sjekke der neste gang jeg drar forbi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå