Gå til innhold

menstrasjon etter fødsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det muligt at den kan komme etter 4 uker? plutslig no kommer det mykje meir igjen, har ikkje vore slikt etter fødsel i det hele tatt! litt sånn små kvalm og.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg fikk mensen 6 uker etter fødsel. det var veldig tidlig sa legen. jeg blødde i 5 uker etter fødsel, for så å ha en pause i 5 dager, så fikk jeg mensen. jeg var på sykehuset for å finne ut om det virkelig var mensen jeg hadde fått så tidlig, eller om det kunne ligge rester etter morkake igjen i livmoren, og da tok de ultralyd av livmor og livmorhals, og fannt ut at jeg hadde hatt eggløsning, og at det var mensen jeg hadde fått. men de fannt også ut at eggløsningen hadde skjedd ca 5 dager før, noe som ikke er normalt, for eggløsningen skjer jo alltid somregel 2 uker før mensen kommer. men etter fødsel er jo ikke kroppen som den pleier i det hele tatt.

men det kan jo være det ligger litt rester etter morkaka i livmoren din eller ett eller annet, som har begynnt å blø.

så jeg ville nåkk ringt opp på føde/barsel og sagt hvordan det ligger ann, så får de vurdere det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...