Gå til innhold

Ååååhh, har så lyst på nettelskeren min!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir snart sprø. Tenner på utseendet, kroppen, stemmen, dialekten.... Har aldri møtt ham i virkeligheten, og kommer vel kanskje ikke til å gjøre det noengang heller.

Måtte bare få det ut!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg håper du er singel da, at ikke denne nettelskeren er i tillegg til mann og barn.....

Les Cybersex-innlegget...... Det er helt for jævlig!!

Skrevet

Ja, jeg er det:) Ellers hadde jeg ikke gjort det

Skrevet

Ok, da er det jo bare å kjøre på. Så sant han er singel også da. Å bli bedratt på denne måte er like jævlig som om han skulle harvet over ei en natt....tror jeg da..... Internet er vel og bra, men det er jammen mye dritt som følger med også.....

Lykke til med elskeren din:-)

Skrevet

Han bor på andre kanten av landet, og jeg er litt skeptisk. tør ikke stole helt på ham, selv om jeg tror han snakker sant. Men en viss skepsis er vel sunt i sånne sammenhenger:)

Skrevet

Ingen er sånn som de utgir seg for. Og på nettet er det mye lettere å utgi seg for å være sjarmerende og perfekt.

Hilsen dritskuffet og såret, lurt og dratt inn i noe hun aldri kommer seg ut av.

Skrevet

Aldri kommer deg ut av? Hvordan da?

Skrevet

Jeg har hatt det masse gøy på nettet. Fått meg både venner og samboer og lekt meg på veien. Men også truffet noen syke folk, men de var heldigvis i absolutt mindretall. Dog, den som intet våger, intet vinner ;)

Skrevet

Og noen har våget og tapt. Livet sitt tilogmed. Jeg har bare tapt menneskeverdet mitt. Men skal finne det igjen en dag,

Skrevet

Jeg har også en nettelsker. Vi er i et forhold begge to. Har kontakt nesten daglig, via sms. Lenge siden vi har sett hverandre på nettet nå.. Aldri møttes, men begge har lyst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...