Gå til innhold

Hvilken 7seter er størst i volum?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har en formening? Går meg litt bort i biljungelen....Vi vurderer å skifte ut bilen vår med en større, men er veldig usikre på hva vi skal se etter........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har valgt en Ford S-max, det er av de litt større flerbruksbilene, selv med alle 7 setene slått opp er det grei bagasjeplass bakerst. Det er også tre individuelle seter ved siden av hverandre bak, så det er god plass til barneseter..

Vurderte også Peugeout 807, den er stor og fin, men desverre veldig dyr også.

Skrevet

Har faktisk vurdert caravelle ja, men var ikke så mange brukte til salgs i området her.

Da må jeg sjekke opp Ford S-max! Takk for tipset!

Skrevet

Vi har vært litt rundt å kikket på 7-setere, og jeg synes S-Max var liten =P Vi likte vw sharan og toyota previa =)

Skrevet

Vi har chrysler grand voyager og er kjempefornøyd. Bytta ut ww sharan pga for liten plass for barnevogn bakerst. I Chrysler kan vi sette hele vognen inn uten å slå den sammen. (Phil og Teds). det er da fortsatt plass for annen bagasje. Pluss at man slipper å sitte "som sild i tønne". God kjørekomfort er det også. Elsker den bilen jeg ihvertfall.

Skrevet

Toyota Previa har veldig god plass. Og Renault Grand Espace er stor.

Skrevet

Takk for svar :-) Har også tenkt på chrystler voyager og Toyota Previa som store. Må sjekke litt mer av hva som finnes brukt rundt her

Skrevet

Vi vurderer peugeot 807, synes VW sharan har ikke plass til vogn med alle 7 seter oppe. Nå vet jeg ikke om 807 har det heller, men det er ikke så viktig for oss lengre;)

Skrevet

Chrysler Grand Voyager er den største i sin klasse.

Og jeg har den bilen selv, og er strålende fornøyd med den =)

Skrevet

Har ikke hørt mye bra om chrysler grand voyager jeg... Har de jeg har hørt fra bare vært uheldige?

Skrevet

Tja, vi hørte mye rart vi også, men har ikke hatt noen problemer med vår bil og den har vi hatt i 3 år nå.

Men leste opp og i mente om bilen, og det var "generasjonen" før som var problembil.

Samt at automatgir på bilen koster ca 40 000 og dermed er det ikke mange som gidder å fikse den hvis den ryker... vi har forøvrig manuelt gir.

Jeg har hatt langt verre biler av såkalt "bedre" merke tidligere.

Skrevet
:) ja, er biler fra midten av 90-tallet tror jeg som vi har hørt det om. Og det er jo ei stund siden jeg hørte det også da, hehe
Skrevet

Vi har en Mazda 5.

Liten plass baki hvis man har oppe alle setene, men vi er forbi vognstadiet, så for oss gjør det ikke noe ;-)

Skrevet

Vi har en mitsubishi grandis. Er kjempefornøyde!

Og i den har vi fire bilstoler, to med base, ett vanlig og en pute, og

Vi får plass til Oth tv.vogn baki med bag når alle setene er oppe-> går akkurat:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...