SuperGlad Skrevet 28. mars 2009 #1 Skrevet 28. mars 2009 gikk for et par minutter siden på "gaven" på nrk, ikke tekst, kun plystring i introen?
SuperGlad Skrevet 28. mars 2009 Forfatter #2 Skrevet 28. mars 2009 dytter den å legger til noe så idiotisk som "nynning" av hvordan plystringa er naa nanana na na naa naa na naa nanana na na naa naa na na nanana na na na na naaaaa å det høres helt rett ut når jeg nynner den
tante grusom master of law Skrevet 28. mars 2009 #3 Skrevet 28. mars 2009 Så ikke programmet, men kan det være wind of change med Scorpions? Der plystrer de ihvertfall...
SuperGlad Skrevet 28. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 28. mars 2009 nei det er en nyere sang. å jeg er ikke så oppdatert på musikkfronten at jeg kan si akkurat når den kom ut heller.
tante grusom master of law Skrevet 28. mars 2009 #5 Skrevet 28. mars 2009 Ok, da kan jeg ikke hjelpe, er ikke så oppdatert på moderne musikk:)
SuperGlad Skrevet 28. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 28. mars 2009 måtte bare dele at jeg fant den :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå