Anonym bruker Skrevet 28. mars 2009 #1 Skrevet 28. mars 2009 'hva gjorde dere og hvor mye gikk dere ned? Brukte dere mye tid og penger?? Håper på masse tips
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2009 #2 Skrevet 28. mars 2009 forbrenn flere kalorier enn det du putter i deg! enkelt og greit!
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2009 #3 Skrevet 28. mars 2009 trening. Kjøp deg noen gode joggesko (dem har du i mange år) og begynn å løp 4 ganger i uka min 6-7km per gang. Garanterer deg at du blir slank og fin. Dropp sukker så godt det lar seg gjøre Ikke spis deg stapp mett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå