Gjest Tale30 Skrevet 28. mars 2009 #1 Skrevet 28. mars 2009 Noen siste råd og tips som jeg kan ta med meg på veien?
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2009 #2 Skrevet 28. mars 2009 Stopp ofte, og ha minst to lengere stopp der babyen får ligge flatt på ryggen en stund. Dersom babyen blir urolig er det et tegn på ubehag, så stopp da også. Har aldri kjørt så langt, men min erfaring med lange bilturer er at det blir jo mest søvn på den lille:) men alikevel viktig med pauser.
Gjest Tale30 Skrevet 28. mars 2009 #3 Skrevet 28. mars 2009 Ja, vi skal stope ofte. Mange bensinstasjoner oppover, så det er tilrettelagt for skift av bleie. Matingen tar vi i bilen (parkert selvsagt). Tar med vogn så vi tenkte å ta et lengre stopp med en liten trilletur. Tenkte også å ta med olje til babymassasje for å få løst opp litt i stive muskler. Hun sover godt på bilturer på rundt 1 time, men 8 timer er litt skummelt lenge. Det gå vel helst bra. Stemoren min er fysioterapeut for barn, og hun sier at det ikke er noen fare forbundet med det i alle fall
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2009 #4 Skrevet 28. mars 2009 vi kjörte 8 timer en vei da mini var 4 uker..gikk kjempebra..han sov mye men vi stoppet og tok pauser slik at han ikke satt i stolen så lenge av gangen..det var nesten lettere å kjöre langt den gangen enn nå..nå blir han fort rastlös og skal opp av stolen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå