rosa76 Skrevet 28. mars 2009 #1 Skrevet 28. mars 2009 Hvor langt er dere på vei? Og har dere tatt det opp med legen? Evt, finnes det noe som kan smøres på for å bli kvitt dem??? Blir sikkert ikke bedre fremover lissom! Jeg oppdaget en liten "klump" der i går og føler meg så lite tiltrekkende!!! "bare" fire mnd på vei..litt tidlig å få det nå synes jeg:-o Mannen min kan jo GODT se den. Huff. Fikk noe mot det ETTER forrige fødsel. Mon tro om det også kan brukes under svangerskapet?
Trampe73 *tobarnsmor* Skrevet 28. mars 2009 #2 Skrevet 28. mars 2009 Jeg har fått det har jeg oppdaget!! Men er heller ikke plaget av dem, til tross for diare denne uka.... Helt enig at man ikke føler seg veldig tiltrekkende med det... Jeg har ikke tatt det opp med legen siden de ikke plager meg ellers, og er 39 uker i dag så.... Håper du finner noe som kan hjelpe deg spes siden du har så pass langt igjen!!!
2009baby!!!! Skrevet 28. mars 2009 #3 Skrevet 28. mars 2009 Fikk en liten en for en måneds tid siden, er nå ca 8 mnd på vei. De første par dagene var den plagsom, sved + blødde litt, så kjøpte jeg Proposolsalve (tror den heter det..?) på helsekosten som jeg smører på etter hver dusj, og siden har den blitt litt mindre og jeg har ikke merket noe til den!
trultetralte <3 Høygravid Skrevet 28. mars 2009 #4 Skrevet 28. mars 2009 Fikk ett tips her inne som jeg har prøvd! Smør hemoroidene inn med vanlig honning på kvelden. Lurt å ha på ett truseinnlegg, siden det er ganske klissete.. Neste morgen var de helt borte!! Helt sant :-) Ulempen er jo at de kommer tilbake igjen etter hvert, men absolutt værdt å prøve! Og helt ufarlig:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå