Anonym bruker Skrevet 28. mars 2009 #1 Skrevet 28. mars 2009 Fått svar i posten, men skjønner ingentingen....
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2009 #3 Skrevet 28. mars 2009 cytologisk diagnose: normal morfologi uns, betennelse uns Mikr.sees D: GANSKE BETENNELSESPREGET MATERIALE MED USPESIFIKKE REAKTIVE FORANDRINGER
Gjest Tale30 Skrevet 28. mars 2009 #4 Skrevet 28. mars 2009 Jeg har dessverre ikke noe svar til deg. Men jeg skjønner ikke at de sender ut slikt til folk når det er så vanskelig å tyde. De kunne jo ha skrevet et lite sammendrag for vanlige folk.. Det er helt sikkert greie nyheter ellers hadde du blitt kontaktet av lege og innkalt på time.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2009 #5 Skrevet 28. mars 2009 Jeg vil si det betyr at du har betennelse av en eller annen variant, men ingen celleforandring.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2009 #6 Skrevet 28. mars 2009 Hmmm....Hvordan type betennelse da tro....?
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2009 #7 Skrevet 28. mars 2009 Det er jo det som ikke står der:) De ser en betennelsesreaksjon, men den er uspesifikk. Så lenge der står normal morfologi, så er hvertfall cellene i orden:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå