Gå til innhold

Slukke lyset..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tenkt å støtte Earth Hour og slukke lyset en time i kveld??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, hvis jeg er ferdig med middagen til da..

Skrevet

jepp. hver eneste person teller!! håper dere kan ogå.

:D

Skrevet

Ja, her har jeg tenkt å slukke det som er av lys..sette fram masse te-lys og stearinlys slik at jeg kan kose meg med ei god bok den timen lyset skal være slukket.

HI

Skrevet

Eg er ikkje heime då, så eg skal ha alle lysene avslått. Tilogmed taklysene.

Skrevet

Tenkte det jeg og ,men gubben sier at ,han skal ha på tvn .Det kan han tru omigjen .Tar sikringene jeg hahah

Skrevet

Du kan ha på TV'n, og likevel delta:) Poenget er ikke å spare strøm, men å vise det totale mørket.

Skrevet

Jeg kommer til å slå av det meste av lyset, og av med alle lamper i rom vi ikke er i.

Men tv'n kommer til å stå på, for akkurat da er det noe på tv jeg skal få med meg :)

Skrevet

Jah, skal slenge meg med på det jeg.

Hjemme alene så det blir digg med at alt er stille og stearinlys:)

Når er det lysene skal slukkes??

Skrevet

Alle damer som sitter alene i mørket i kveld, husk å lås døra.

Det er så mange rare folk ute som utnytter alle situasjoner, mulig jeg er overnærvøs for mørket, men jeg kommer til å låse selv om jeg ikke er alene!

Skrevet

Jeg er med! :)

Skrevet

hvorfor skal man gjøre det egentli?

Skrevet

stearinlys forurenser sinnsykt, så der går vinninga opp i spinninga...

Skrevet

"Det som begynte som en kampanje for å få innbyggerne i Sydney til å skru av lyset, er nå i ferd med å bli verdens største klimakampanje. Den 28. mars kl. 20.30 skrur verden av lyset i én time – Earth Hour. Målet er at en milliard mennesker skal engasjere seg og vise at det finnes en vilje til å redusere klimagassutslippene.

Det hele begynte i Sydney i 2007 med over 2,2 millioner deltakende husstander og bedrifter. Bare ett år senere hadde engasjementet spredd seg til 35 land og 50 millioner mennesker. Kjente landemerker som Golden Gate Bridge i San Francisco, Colosseum i Roma og Coca Colas billboard på Times Square ble mørklagt og fungerte som symboler på at verden står sammen i kampen mot global oppvarming.

I 2009 vil mer enn 64 land delta i Earth Hour. Antallet øker dag for dag etter hvert som mennesker oppdager hvor liten innsats som skal til for å skape endring.

Earth Hour er et budskap om håp og handling, der ditt engasjement kan være helt avgjørende.

Delta i Earth Hour 2009"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...