Gå til innhold

Til alle fantastiske gravide

Anbefalte innlegg

Skrevet

La oss legge alle bekymringer på hyllen litt, ta en god varm dusj, lage noe godt og spise, se en koselig film, og nyte tanken på at før 2009 er over er vi alle stolte lykkelige mammaer til små perfekte babyer.

SKÅL ! (sef uten alcohol) for en bekymringløs lørdags kveld. Den skal bare nytes.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flott innlegg, og sååå enig=)

Jeg er ikke så bekymret, har en god magefølelse.

Vi har så mye å glede oss til, jeg har ei snuppe på 5 mnd. så jeg har det meste friskt i minne!!!

Vi er så heldige, alle sammen:)

Skrevet

Helt enig!! :-)

Skålte i Munkholm i gårkveld jeg, og skulle egentlig på bursdagsfest i kveld -men av en eller annen grunn fristet det ikke så veldig med en privatfest hvor jeg vet det kommer til å bli tjukkt av røyk og litt overstadig mye fyll og drikkepress... Sambo får sende videre hilsninger, så sitter jeg heller her og har hele huset for meg selv -og ingen andre planer enn å nyte stillheta, ei stor skål med lakris-snadder og cola! ;-)

Skrevet

Ja, det var bra sagt.. :)

Her er også sambo på fest, mens jeg koser meg med data og tv etter egne ønsker... Mens lille jenta sover på eget rom for første gang i natt... så dette er en bra kveld.... Skål jenter ( med et glass Biola) ....

Gjest eelis+spire
Skrevet

*Telle kronestykker og håpe det er nok til en Cola*

Jeg blir med på skålen deres om noen få minutter! Nyt lørdagskvelden, og kos dere masse med magene deres! Det skal jeg, jeg har nemlig oppdaga at jeg kan kjenne livmora :-D

Skrevet

Knall tråd!!!!! :)

Er nå nydusjet, mett og har det veeeeldig fint!

Stryker meg over den oppblåste magen og smiler;)

Tenker på den lille som kommer i oktober.

Skåler med bruuus!

Ha en fortsatt fin kveld jenter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...