Gå til innhold

Dere som har astma.. ble dere mer tungpustet da dere ble gravide?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg så tungpustet om dagen og må ta mer medisin enn vanlig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har blitt mindre, men det er ikke uvanlig at det går andre veien. Men uansett er det greit å ta en prat med fastlegen om astmaen slik at du har god lungekapasitet til fødselen. Pressing er slitsomt!

Skrevet

Jeg ble faktisk bedre. Jeg har moderat astma og den ble lett. Så tok det til igjen etter at jeg sluttet å amme.

Skrevet

ja, i forrige graviditet ble jeg oftere tett. og utover i graviditeten ble jeg allergisk mot melk, noe jeg aldri har vært før. det ble etterhvert så ille at jeg fikk utslett på hele kroppen, og pustevansker, bare av en bitteliten sjokoladebit.. nå fire år etter er det bare fersk melk jeg ikke tåler, kokt melk går fint. utviklet også allergi mot en krem mot allergiske utslett, og det har jeg fortsatt :/

Skrevet

De første månedene av graviditeten ble jeg mye værre. Veldig tungpustet. Så gikk det over... Og nå har jeg faktisk sluttet helt med medisin. Akkurat som jeg er kvitt astmaen. Merkelig=)

Skrevet

Jeg har ikke astma, men var veldig tungpusten og tett i sv,skapet, uten å være forkjøla, legen sa det var pga tykkere slimhinner som var vanlig.

Så kan tenke meg at det er mange med astma som blir mer tungpustet, men snakk med legen om det, er ikke sikkert det hjelper med å øke med.dosen, og da er det jo unødvendig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...