gullborg Skrevet 28. mars 2009 #1 Skrevet 28. mars 2009 Har så lyst å kjøpe et gavekort på aromaterapi / massasje til en venninne som bor på Lillehammer. Hun jobber for tiden så mye hun kan for å få endene til å møtes, og bruker nok ikke noe særlig på seg selv. Håper derfor noen kan anbefale et bra og ordentlig sted hvor man kan få litt stell og egenpleie for en sliten alenemor. Jeg bor i en annen by langt unna og er ikke kjent på Lillehammer og omegn. Det kan godt være en klinikk ol. Noen som kan anbefale noe sted? Takknemlig for forslag.
Mims Skrevet 29. mars 2009 #2 Skrevet 29. mars 2009 Jeg fikk gavekort på Anitas aromaterapi for et år siden. Hun er kjempeflink og har hyggelige lokaler. Det ligger midt i Lillehammer sentrum. Hun tilbyr også kurs i baby-massasje: http://www.anitasaromaterapi.com/
Galskapens overhode Skrevet 29. mars 2009 #3 Skrevet 29. mars 2009 jeg fikk også gavekort hos henne i utdrikningslaget mitt.. Kjempedeilig. ANbefaler henne på det sterkeste. Ligger nesten i gågata. I veien ned mot biblioteket, rett bak friesenberg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå