lille skatten Skrevet 28. mars 2009 #1 Skrevet 28. mars 2009 Uff i dag var det litt brun/blod aktig utflod i trusa... Kan man spotte uten at det er negativt? Jeg har hatt mensaktige smerter til og fra de siste 3 ukene, jeg er 6+6 i dag. Trenger svar og beroligende ord fort!!!
lille*lykke Skrevet 28. mars 2009 #2 Skrevet 28. mars 2009 Hei du Hvis jeg har skjønt riktig er brunt blod ikke farlig, det er rikelig med friskt rødt blod som kan være negativt, og jeg har hatt mensaktige smerter hele tiden, det er forde det er mye som skjer der inne.Veldig vanlig sa legen min til meg,og varer gjerne i hele 1.trimester. Jeg jeg syntes du skal puste ut nyte lørdagen, ta en god lang dusj og spise noe godt. Ha en fin fin helg
lille skatten Skrevet 28. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. mars 2009 Tusen takk for raskt og godt svar:) Jeg krysser fingrene for at det gaar bra.. Man blir jo saa redd for man vil jo saa inderlig at det skal gaa bra.. God helg til deg ogsaa
lille*lykke Skrevet 28. mars 2009 #4 Skrevet 28. mars 2009 Ja det er fort gjort og bli bekymret, men tror ikke du trenger og gjøre det, man blir jo ofte litt "skremt" av ting man leser og, men alle er jo forskjellige og da vil jo ogsa reaksjoner og symptomer være forskjellige, vi får prøve og kose oss og ikke bekymre så mye. Ring til legen din på mandag, sikker på at legen beroliger deg på samme måte. Jeg skal kose meg med middag ute og kino, deilig og kos.
lille skatten Skrevet 28. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 28. mars 2009 Det skal jeg gjoere, og proeve aa ikke tenke paa det altfor mye fram til da.. Vi skal og ut aa spise og treffe venner saa det blir nok lettere da aa ikke tenke paa det. Du faar kose deg masse med baaade film og middag.
makkapakka med spire Skrevet 28. mars 2009 #6 Skrevet 28. mars 2009 Jeg har spotta brunt gammelt blod siden 3+4, er nå 8+6 og det ser ut som det har gitt seg nå. Har vært på ul for å se at alt var ok, og det var det. Når blodet er brunt er det gammelt så det trenger ikke å være noe farlig. Jeg har også hatt en del mensmurringer og har vært kjempebekymret. Kjenner jeg slapper litt mere av nå.Skal på ny ul denne uka så da håper jeg at jeg kan senke skuldrene og bare nyte at jeg er gravid:O) Masse lykke til, og kos deg resten av helgen og prøv å ikke tenk for mye på det.
lille skatten Skrevet 28. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 28. mars 2009 Hmmm ja vi har akkurat bestemt oss for aa ta en UL til uka vi ogsaa. Vi drar paa ferie neste helg og det er greit aa kunne slappe helt av da og ikke vaere bekymret for dette.. Saa bra at alt var fint paa UL for deg, satser paa at vi faar samme beskjed vi og. God helg til deg ogsaa..
Artica Skrevet 29. mars 2009 #8 Skrevet 29. mars 2009 Jeg er 15 uker i dag. Jeg spottet helt fra starten og frem til uke 10. Så hadde jeg en stor blødning siste fredag, mens det har gitt seg helt nå. Fosteret har det bra. Mange som spotter spesielt de tre første mnd, så dette går nok bra.
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 30. mars 2009 #9 Skrevet 30. mars 2009 Jeg hadde masse masse vondt menssmerter i hele 1 tri. Var vel iallefall 3 ganger jeg var helt sikker på å miste. Nå er jeg 16 uker å alt er bra. Så alt er normalt... Masse lykke til
npr Skrevet 30. mars 2009 #10 Skrevet 30. mars 2009 Jeg spottet friskt blod på lørdag. Ble selvfølgelig veldig nervøs og fikk derfor komme på ultralyd i dag. Heldigvis så alt bra ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå