Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bare sååååå spent, er 19+1 i dag så har ventet veldig på dette, Håper alt står fint til med lille nurket i magen, og lurer på om det er gutt eller jente. Har litt jentefølelse denne gangen så blir spennende å se!

Noen andre som skal inn å se den lille på mandag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg skal på ul på tirsdag, blir spennende. Min termin er 30/8, eller 1/9...kommer ann på hvilke kalender jeg bruker. Har også gutt fra før:)

Du får oppdatere oss på hvordan det går på mandag!:)

Skrevet

Hei..

Jeg skal også på UL på mandag gleder meg noe sykt...

skal bli så utrolig deilig å se lille gullet igjen..

så må jeg få vite hva kjønnet er hehe...

hvor skal dere hen da? Skal på fr.stad sykehus jeg

termin 30.08 eller 1.09

Skrevet

Jeg har termin 23.08:) Skal på sykehuset i Kristiansand.

Jeg er og sååååå spent på kjønnet, hadde litt guttefølelse i begynnelsen men nå heller jeg mest mot jente, så håper de klarer å se det.

Skrevet

har jente følelse jeg da. flere som ser på magen sier oxo jente...

Skrevet

Så spennende!!! Skal på ul tirsdag!! Har venta kjempelenge syns jeg, og plutselig er dagen her snart!!!!! Termin 31.08.

Tenkte å spørre etter kjønn, har ingen følelse av hva det kan være, men merker at jeg tenker litt "han"... Tror nok det er fordi jeg er vant med å "tenke gutt" fra før av, he he... Så skal innrømme at jeg er veldig spent! Det er vel lov å si at man innerst inne ønsker seg ei lita tulle også, uten at det betyr at jeg blir skuffa om det er en gutt der inne altså! For egentlig betyr det jo ingenting så lenge alt er i orden!!!!!!!!!!

Lykke til og kos dere!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...