Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 28. mars 2009 #1 Skrevet 28. mars 2009 jeg har hatt stikkinger og murringer i dette svangerskapet som kommer å går. men i noen timer nå så har jeg hatt noe som jeg ikke vet hva jeg skal kalle, men det kan betegnes som konstante eggløsningsmerter. har dere hatt det???
satser & vesla Skrevet 28. mars 2009 #2 Skrevet 28. mars 2009 Hei Tryne Jeg har i ny og ne hatt mensmurringer med små smerter siden uke 5. Er i uke 8 nå og for par netter siden fikk jeg sikkelig kraftig mensmurring som gjorde sikkelig vondt - klarte ikke å ligge, måtte bevege meg. Det varte halvtime. Det strekkes sikkelig i livmora da. For meg er det liv laga :-)
spretten Skrevet 28. mars 2009 #3 Skrevet 28. mars 2009 Hei! Jeg tipper det er det som heter ligamentsmerter, det er helt normalt, og veldig bra:) Det er "trådene" i livmoren som strekker seg, og gjør plass til den lille babyen din! JEg hadde dette i sist svangerskap, og fikk ei flott tulle:)
akon- 09baby Skrevet 28. mars 2009 #4 Skrevet 28. mars 2009 Hei! I beg av sv.sk. øker eggstokkene i størrelse pga de prod hormoner. Mange føler dette som eggløsningsmerter! det er også vanlig å ha vondt/være øm nede mot lysken fordi livmoren strekker på seg. Jeg hadde mye av det, frem til uke 9-10.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå