Kokkeli nyter våren:) Skrevet 28. mars 2009 #1 Skrevet 28. mars 2009 Jeg har ikke gjort det tror jeg noen gang.. Har panel tak som er 6 år gammelt.. Skal males nå, bør kanskje vaske det før jeg maler det? Eller kan jeg bare male det å drite i hele vaskingen..
Vinden blåser Skrevet 28. mars 2009 #2 Skrevet 28. mars 2009 mener å ha hørt at man burde vaske taket før maling for at malingen skal sitte bedre samt se bedre ut Vasker taket når jeg flytter ut herfra tipper jeg..hehe...kanskje... men har et mål om å vaske taket til jul hvert år når vi får oss hus da. ihvertfall hvert 5 år...
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 28. mars 2009 #3 Skrevet 28. mars 2009 "støver ned" stuetaket hvert 2.år, når jeg gjør det så ofte blir det lett jobb For at malingen skal sitte skikkelig og ikke flakke bør take vaskes før maling ja.
moota m storebror&lillebror Skrevet 29. mars 2009 #4 Skrevet 29. mars 2009 Jeg tørker støv av taket når jeg tar julevasken. Vi vasket ikke taket når vi malte. Det viser ikke noe enda,men noen skjønte ikke at det var lurt å ha det kaldt i rommet når en maler taket pga at malingen tørker så fort..
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 29. mars 2009 #5 Skrevet 29. mars 2009 Har vasket taket 2 ganger en gang når vi flyttet inn, alt var møkkete da, hadde vært pusset litt opp og slikt både før vi kjøpte huset, og etter vi kjøpte det. Det er 4,5 år siden, så vasket jeg taket til jul for 1,5 år siden. Ser det tremgs nå igjen, hvordan i all verden klarer man å få flekker i taket?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå