Anonym bruker Skrevet 28. mars 2009 #1 Skrevet 28. mars 2009 hva slags bleier bruker dere til babyen?jeg bruker pampers..disse er ganske dyre.prøvde libro oxo men liker pampers bedre.er det noen her som bruker first price bleier??
Gjest Skrevet 28. mars 2009 #2 Skrevet 28. mars 2009 Innimellom har vi kjøpt noen som selges billig på Rimi. Jeg husker ikke hva de heter men de er like bra synes vi som de vi bruker til vanlig. Men til vanlig bruker vi coops bleier. De er ikke spesielt billige men de og de fra rimi er noe av det eneste gutten vår ikke får utslett av.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2009 #3 Skrevet 28. mars 2009 vi bruker landlord fra rema 1000, synes de fungerer like godt som libero og pampers. Vi kjøper heller litt billigere, når det ikke blir utslett og det holder på det som kommer ut!! Er vel det som er poenget med bleier??!! hehe... Har prøvd first price også, men liker ikke de sååå godt! de gjør jobben sin, men synes det er litt for brede der borrelåsen sitter... Ellers fungerer de like greit!!
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2009 #4 Skrevet 28. mars 2009 Men da har jeg et lite oppfølgingsspørsmål til HI sitt innlegg. Hvor er det billigst å handle bleier? Er førstegangsfødene og har null peil. Broren min ble pappa for et par måneder siden. Han hadde handlet på et sted og kom et annet sted neste gang. Kjøpte akkurat samme bleiepakke, og på det ene stedet var det halvparten så dyrt..... Husker ikke hvilke butikker dette var.
Girl Next Door Skrevet 28. mars 2009 #5 Skrevet 28. mars 2009 De fleste butikker har bleieavtaler der hver 4. bleiepakke er gratis. Kiwi, Rimi og Ica iallefall:)
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2009 #6 Skrevet 28. mars 2009 Det aller billigste alternativet er tøybleier. Brettiser.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2009 #7 Skrevet 28. mars 2009 Vi bruker også lanlordbleiene fra Rema. 56 bleier til 33 kr. Men de passer ikke for de helt minste. I begynelsen kjøpte vi libero bleiene på coop. Med rabatten betalte vi 9,90 kr for de første bleiene, 14.90 kr for de neste og 19.90 kr for bleie nr.3. Fant ut at det ble det billigste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå