Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 28. mars 2009 #1 Skrevet 28. mars 2009 er det noen som vet om det er større sjanse for en MA i stede for en SA når man går på prednisolon?? Den demperjo immunforsvaret, tenkte da kanskje at det er lettere for at om fosteret dør så ligger det igjen i magen i stede for å komme ut.
Herkules Skrevet 28. mars 2009 #2 Skrevet 28. mars 2009 Hei Tryne, Jeg vet det er mange som går på predisolon under graviditeten og detskal ikke være veldig risiko knyttet til det. Du tenkte kanskje at om man aborterte av andre grunner så ville fosteret ikke komme ut pga imunforsvaret? Det vet jeg faktisk ikke svaret på. jeg vet ikke hvorfor noen har ma mens andre har sa heller..
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 28. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. mars 2009 jeg har vert plaget med SA, derfor så lurt ejeg liksom på om prednisolon kunne gjøre slik at jeg ikke får en SA om jeg mister, men i stede en MA. Høres sykt ut å spør om det, for denne gangen SKAL det gå bra
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 28. mars 2009 #4 Skrevet 28. mars 2009 Det er ikke sykt å spørre om det vennen,jøje,- vi har sår i hjertene våre etterhvert. Tror mange av oss tenker slik. men som sagt,jeg tror ikke prednisolon vil få oss til å heller få ma enn sa. Men,jeg er ikke kvalifisert,så ring legen din og hør. Heller spørre om en ting for mye enn en ting for lite...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå