Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 28. mars 2009 #1 Skrevet 28. mars 2009 Hvor lang tid gikk det fra du merket bedring etter oppstart med feks rektalkrem?
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 28. mars 2009 #2 Skrevet 28. mars 2009 Jeg er en sånn som ikke går til legen for slike ting så jeg tok ikke noe behadling for det, begynte vel siste mnd i svangerskapet (med sistemann) og hadde det ca en mnd etter fødsel..... Ikke kjempe vondt da, sikkert derfor jeg ikke kom meg til legen... =))
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 28. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. mars 2009 Ikke vært hos legen jeg heller (tenkte å bare spørre litt "tilfeldig" på 6 ukerskontrollen, men det er ikke før over påske), men etter at jeg følte smerter på linje med det å føde etter at jeg hadde vært på do i formiddag blåste jeg en lang i alle hemninger om å spørre fremmede mennesker om krem å smøre i ræva og troppet opp på nærmeste apotek. Har nå fått smurt meg, men merker stadig stigende panikk for neste nr 2 dobesøk...
frk.velandre Skrevet 28. mars 2009 #4 Skrevet 28. mars 2009 en dag går det nok. så blir det lettere med dobesøk. grusomt med hemorider. har aldri vært til lege for det. bare på apotekt å fått krem.
Nea og juniors mamma Skrevet 28. mars 2009 #5 Skrevet 28. mars 2009 Dette er no dritt, bokstavlig talt. Fikk megahemoride etter 1/2 times pressing ved fødsel for snart 6 uker siden. Bra hvis jeg ikke har avføring en dag og jeg smører to ganger (morgen og kveld), men vond igjen og blødende etter ett litt hardt toalettbesøk..............uuuuusssssj! Smøre, smøre til jeg blir tullette så går det vel over en gang, ellers får jeg gjøre som de eldre kvinnene som må kirurgisk til pers...blæææææh. Gode råd taes imot med stoooor takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå