Gå til innhold

100 dager igjen!!


Lalinja

Anbefalte innlegg

Jeg kom plutselig på at jeg sikkert snart nærmet meg 100 dager igjen, og jammen santen så er det 100 dager igjen I DAG! (hvis jeg ikke har regnet feil da) Magen vokser, og gutten spreller, så det ser ut til at alt er bra. Jeg gleder meg veldig til han kommer. 100 dager, det går vel fort det?? :-D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er vi akkurat like langt på vei, for jeg har 98 dager igjen idag ifølge BIM. :-)

Ja, det spreller godt i magen her også -vet ikke om det er gutt eller jente, men aktiv er h*n.

Dette er spennende!

Jeg har gått opp ca 7-8 kg til nå, gikk opp 13 og 14 med de to første. Enn du?

 

Lykke til videre de siste 100 dagene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også 100 dager igjen på lørdag=) Går unna dette. har lagt på meg 6-7kg og begynner å få litt vann i bena nå=( Er sykemeldt 35% pga bekkenløsning og låsning.Men har vært ganske stabil den siste mnd. går til fysio og manuellterapeut.Håper det holder seg sånn en god stund til.. Lykke til videre de siste 100 +- dagene=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk ned i vekt i begynnelsen, pga kvalme og oppkast. Er fremdeles kvalm, men hiver innpå med mat. Så det blir nok ikke problem med for liten vektøkning, vil jeg tro :-D. Nå er jeg nesten tilbake til vekten jeg hadde da jeg ble gravid.

Magen har blitt stor, og jeg har mye halsbrann. Er allerede ubekvem og stinn,selv om jeg vet magen skal bli MYE større. Skal prøve et middel mot halsbrann, som jeg fikk anbefalt, Kanskje det kan hjelpe.

Håper du klarer å holde bekkenløsningen i sjakk, Bolle nr 3 i ovnen =)!!

 

Lykke til videre, begge to!!!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...