*Mo9cA* Skrevet 28. mars 2009 #1 Skrevet 28. mars 2009 Er det noen av dere som shopper litt baby ting i denne akk så lange prøvetiden?? Har prøvd lenge nå og har sååå lyst å shoppe litt, men vet liksom ikke helt om jeg "tør" å gjøre det:-S Jeg har strikket mye til den kommende babyen, men har ikke shoppet noe enda. Er jeg gal om jeg begynner å handle litt eller?? Trenger jo ikke å være mer enn bodyer, strømpebukser å slikt i nøytrale farger?? MÅ snart bli gravid nå så jeg får shoppet ordentlig:-)) Klem fra (den litt FOR verpesjuke)
Smurfelykke Skrevet 29. mars 2009 #2 Skrevet 29. mars 2009 Hehehe! Du er da ikke gal for det om du handler inn litt til den lille. ;o) Du er heldig som kan strikke, da! Hadde kunnet det, hadde jeg nok strikket en hel kolleksjon alt, hihi. Har selv kjøp inn litt småting som en sengeuro, et par små stoler, smekke og grøtfat, pledd... Og sikkert mere til! (Jo, noen barnebøker!). Jeg har prøvd til og fra i snart 5 år, så noe har jo blitt liggende en stund, da... Men jeg gir ikke opp jeg heller. Ikke på tørre møkka, hihi! Vi klarer dette her, uanz på hvilken måte. Det finnes jo mange alternativer å bli gravis på nå. Lykke til med shoppingen! ;o)
Spinella Skrevet 29. mars 2009 #3 Skrevet 29. mars 2009 He he, morsomt spørsmål. Jeg har vært gravid, men mistet i uke 10, og da shoppet jeg pittelitt, et babysett med sauer på, det er såååååå søøøøtt. Fikk også litt smågaver fra mamma, en pakke sokker og noen bodyer. Jeg er ganske streng med meg selv, og vil ikke shoppe før jeg blir gravid, for alt som bygger opp forhåpninger gjør bare skuffelsen større når mensen faktisk kommer. Sånn er det for meg, men vi er jo alle forskjellige. Men kikker på nettet da, på klær, vogn, seng etc. Har allerede begynt å planlegge barnerommet. Masse kule bilder av barnerom på iampregnant.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå