*Mo9cA* Skrevet 28. mars 2009 #1 Skrevet 28. mars 2009 Er det noen av dere som shopper litt baby ting i denne akk så lange prøvetiden?? Har prøvd lenge nå og har sååå lyst å shoppe litt, men vet liksom ikke helt om jeg "tør" å gjøre det:-S Jeg har strikket mye til den kommende babyen, men har ikke shoppet noe enda. Er jeg gal om jeg begynner å handle litt eller?? Trenger jo ikke å være mer enn bodyer, strømpebukser å slikt i nøytrale farger?? MÅ snart bli gravid nå så jeg får shoppet ordentlig:-)) Klem fra (den litt FOR verpesjuke)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 28. mars 2009 #2 Skrevet 28. mars 2009 Hei!! Jeg har tenkt på akkurat det samme som deg;) Jeg har kjøpt en sparkebukse, og har lyst til å kjøpe mer! Men vet ikke helt om jeg tør... Redd for å aldri bli gravid og sitte igjen med masse babytøy jeg aldri får brukt. Men sannsynligheten for at det skjer er jo liten. Det var jo ikke akkurat så mye hjelp i det her da, hehe, men nå vet du ihvertfall at du ikke er alene;) Klem
*Mo9cA* Skrevet 28. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. mars 2009 Baby blir det vel uansett før eller siden så det må du ikke tenke:-)) Tror nok at jeg kommer til å handle litt jeg, men må gjøre det i smug for sambo kommer nok til å sende meg på galehuset om han ser det, hehe;P Kan jo kjøpe ganske mye rart som man får behov for uansett. Kan jo handle litt av de kjedelige tingene også da, som f.eks kluter , håndduker, gulpekluter, tisselaken, sengetøy og soveskinn. Tenk så koselig det må være å shoppe litt da *drømmesegbort*
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 28. mars 2009 #4 Skrevet 28. mars 2009 Haha, samme med sambo!!!;P Mannfolk er ikke helt som oss når det gjelder prøvingen. Men det er kanskje greit, hvis ikke så hadde jeg vel hatt alt utstyr klart til babyen allerede;) Ååååå, jeg har sååå lyst!!!! Var en god idé å kjøpe noe av de "kjedelige" tingene også. Ja det må være så utrolig koselig å shoppe litt! Jeg kommer til å ta helt av når jeg endelig blir gravid, hihi!
*Mo9cA* Skrevet 28. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 28. mars 2009 Ja, jeg tror nok at jeg skal handle litt også skal jeg gjemme det i en bedroller, hihi;P Å om han skulle finne på å kikke der så kan jeg si at det er ett lager med barselgaver til folk som skal ha bebis. Det må han vel gå på??? *knis* Ja, det blir dyrt å bli gravid her i huset også så jeg har allerede begynnt å spare slik at jeg får kjøpe meg det jeg vil og har lyst på:-)) Kjekt å høre at det ikke bare er jeg som er shoppeklar;-))
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 28. mars 2009 #6 Skrevet 28. mars 2009 Hihi, det var en god idé!! Kanskje jeg skal gå for den jeg og;) Jeg har også begynt å spare! Er jo veldig lurt da, for det er jo ikke akkurat billlig med alt som babyen trenger;) Har du tenkt noe på vogn? Jeg har helt vogndilla jeg, hehe. God å vite at det er fler som er shoppeklar ja )
*Mo9cA* Skrevet 28. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 28. mars 2009 Vogn ja, hehe. Du må tro jeg har tenkt *dån* Har funnet ut at jeg skal ha bugaboo cameleon og oth, hihi;P Sambo sier blankt nei, men jeg sparer så han kan nok ikke nekte meg:-)) Hvilken har du tenkt på da???
Sol85 endelig mamma! Skrevet 28. mars 2009 #8 Skrevet 28. mars 2009 Hei! Her passer eg inn..!! Eg har så lyst å kjøpe masse masse babyting, men føler meg litt gal ja Eg har en liten eske med klær o.l som eg har kjøpt i prøvetida. Og så har eg kjøpt mamma og pappa kopper:) Eg sa at eg ikkje skulle fylle opp esken før eg blei gravid, men nå tror eg at eg må kjøpe større eske! Eg elsker å kjøpe babyklær, så gleder meg til eg kan handle å vite at eg faktisk for bruk for det...! Eg har strikka babyteppe og, no vente berre på babyen Kjekt å vite at det er fleire som meg
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 28. mars 2009 #9 Skrevet 28. mars 2009 Hehe, vi er jammen en "gal" gjeng Hver gang jeg er innom H&M eller Cubus osv MÅ jeg innom barneavdelingen for å titte...drømmer meg bort mens jeg går der... Har enda ikke kjøpt noe...men, finner jeg noe som er kjempefint en dag så kan det vel hende jeg kjøper det... :-P Jeg har kjøpt garn, så snart skal jeg begynne å strikke babyteppe til den lille babyen vi håper kommer en dag... I dag kjøpte jeg hostesaft...håper april blir min lykkemåned Lykke til jenter!!
Lotta2010x2012 Skrevet 28. mars 2009 #10 Skrevet 28. mars 2009 Hihi, her hører nok jeg også inn;) Jeg har jo hatt veldig lyst til å handle litt, men har likson ikke turt, redd for at samboeren skulle tro jeg var gal! Men så sa søte samboeren en dag at han synes vi skulle begynne å se litt på nette etter baby utstyr, og hvis vi kom over noe vi likte så skulle vi kjøpe det:) Det gjorde vi jo også, så nå sitter jeg her med trille(kan brukes fra nyfødt, men skal nok ha en ordentlig dypvongn når tiden er inne), bilsete, seng, grind og amme pumpe. Alt sammen fikk vi for 2500 og det var veldig pent brukt. Men baby klær har jeg bestemt meg for å vente til jeg får en positiv test;) Først syntes jeg det virket litt rart å handle før jeg var blitt gravid, men nå synes jeg det er deilig. Det gjør på en måte vente tiden kortere, og man kan kose seg litt i mellom tiden med disse baby tinga. Det er jo veldig liten sansynlighet for at det aldri skulle bli noe baby på oss, og hvis det skulle bli sånn at vi ikke kan få barn, så tror jeg det vil føles like ræva om man har kjøpt litt babyutstyr eller ikke;) Lykke til med prøvetiden alle sammen!!
*Mo9cA* Skrevet 28. mars 2009 Forfatter #11 Skrevet 28. mars 2009 Så bra at det ikke er bare meg da:-)) Så da har jeg bestemt meg nå for at den bedrolleren SKAL fylles opp av flotte babyting så får heller sambo si det han vil om han finner det ut, hehe;P Vogn å slike store ting vil jeg nok vente med for vi har ikke plass til å oppbevare sånt. klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå