Anonym bruker Skrevet 28. mars 2009 #1 Skrevet 28. mars 2009 hva er forskjellen på vanlig solkrem og solkrem spesielt til barn??
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2009 #2 Skrevet 28. mars 2009 Jeg aner ikke. Skulle ikke forundre meg om det er noe produsenten(e) har funnet opp for å tjene mer penger. Når jeg var ung brukte jeg vanlig solkrem, og jeg har ikke tatt noe stor skade av det.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2009 #3 Skrevet 28. mars 2009 Nei det er jeg tenker også! Kjøpte solkrem til barn her om dagen, men når jeg hadde kjøpt så jef vanlige solkremer til 50 %..... Kan jo like godt jøpe det da... Brnekremen synes jeg var ganske dyr... rundt 200 kr. men det er kanskje vnlig or en god krem? Hva med solfaktor da? Hva bruker dere?
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2009 #4 Skrevet 28. mars 2009 Det enste som er med solkrem til barn, er vel at den er sand og vannavstøtende. Men jeg skal ikke si noe sikkert. Jeg har aldri vært noe ekspert på området. Mine barn fikk helt vanlig solkrem når de var små, og det har aldri vært noe stort problem. Har bare smurt dem godt inn med høy faktor og latt solkremen tørke før jeg slipper dem løs på stranden eller i vannet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå