Snuppa & llillebror Skrevet 28. mars 2009 #1 Skrevet 28. mars 2009 ...har jo hørt appelsinjuice og tranebærjuice. Noen flere tips. Trenger MANGE - klikker snart her!!
Gjest eelis+spire Skrevet 28. mars 2009 #2 Skrevet 28. mars 2009 Tranebærekstrakt som du får kjøpt i tablettform på apoteket er mitt absolutt beste råd. Gir umiddelbar lindring! Drikk masse vann, og gjerne appelsinjuice, som du selv sier :-)
Snuppa & llillebror Skrevet 28. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. mars 2009 Den kan jeg ta når jeg er gravid og eller?? Vet du det?? Drikker mye ja...he-he, snuppa på to er SÅ fornøyd her nå, for her er fri tilgang på appelsinjuice her nå.!!
Gjest Skrevet 28. mars 2009 #4 Skrevet 28. mars 2009 Masse lunkent vann(ja det høres ekkelt ut men det funker:))
Gjest eelis+spire Skrevet 28. mars 2009 #5 Skrevet 28. mars 2009 Hmm... Dette fikk jeg opp på wiefa.no: Gravide og ammende bør rådføre seg med lege før bruk av tranebær, da sikkerheten ved bruk hos gravide og ammende ikke er undersøkt. Kanskje du bør ringe legevakten eller noe og spørre? Jeg er jammen ikke sikker.
Snuppa & llillebror Skrevet 28. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 28. mars 2009 For å si det sånn så kan det være så ekkeld som det går an nå, bare det funker!!!!
Thessa og Bebbis Skrevet 28. mars 2009 #7 Skrevet 28. mars 2009 MASSE MASSE vann og appelsinjuice. Og kjærringrokk te. Det funker ihvertfall dødsbra på meg. Jeg har UVI hele tiden og har dødsvondt når det står på. Men jeg kurerer meg selv hver gang med masse drikke!! :-) Etter 1 dag er mine symptomer nesten borte.
Stine? Skrevet 28. mars 2009 #8 Skrevet 28. mars 2009 Vil gjøre det obs på at enkelte appelsinjuicer inneholder mye sukker, og sukker igjen gir en god grobunn for bakterier, så velg spesielt tine's appelsinjuice eller kjøp deg kapsler/tabletter på helsekost eller apotek med c-vit. Og tranebær ikke minst. Sammen vil de to hindre bakteriene til å sette seg i blæreveggen å skape et surt miljø Lykke til
♥ Anadyome ♀&♀+♀ Skrevet 28. mars 2009 #9 Skrevet 28. mars 2009 MASSE å drikke. Men jeg ville ha rådført meg med lege. Tror nok de heller vil sette deg på en antibiotika kur. Uvi kan i verste fall sette igang en fødsel - så kom deg til legen du heller. Men drikk i mens - viktig uansett.
SiMaMi Skrevet 28. mars 2009 #10 Skrevet 28. mars 2009 Jeg har slitt med uvi siden jeg var 15 og blir aldri kvitt det. Ingen pencilin kurer som hjelper på meg!! Når det er på det værste med meg er det en spise skje med Natron som spises og skylles ned med vann. Promper litt av det da eller så funker det bra med askorbin syre (vet ikke hvordan det skrives) ren c-vitamin hvertfall og kjempe surt!! En spiseskje i lunkent vann røres til det løses opp og drikkes. Vet ikke om de selger askorbin syre på apoteket lenger, gjorde det før, men har ikke sett det på lenge. Apoteket i Sverige har de det hvertfall:)
Gjest Rispondi Skrevet 28. mars 2009 #11 Skrevet 28. mars 2009 Er man stadig plaget av UVI kan man ta Hiprex tabl for å forebygge. De er reseptpliktige, vet ikke om de kan tas under graviditet. Ikke noe problem med tranebær når man er gravid.
Snuppa & llillebror Skrevet 28. mars 2009 Forfatter #12 Skrevet 28. mars 2009 Takk for info!! Ringte føden og hørte og fikk komme ned med en urinprøve, fikk resept på penicillin med en gang! Så nå er kuren igang... Men takk for alle svar!! VEnter bare på at pillene skal virke jeg nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå