Kjøttpølsa Skrevet 28. mars 2009 #1 Skrevet 28. mars 2009 Mens jeg sitter å koser meg er det jo altfor lite i ei rødvinsflaske, men dagen derpå så har det vært aaaaaaaaalt for mye?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 28. mars 2009 #2 Skrevet 28. mars 2009 Fordi vinflasker er dumme!! Utspekulerte.
Willemo Skrevet 28. mars 2009 #3 Skrevet 28. mars 2009 Fordi vinflasken er skapt for å deles! Du må ikke drikke en hel flaske alene vettu. Sist gang jeg skulle drikke vin, delte jeg en flaske med en veninne. Eller, det ble visst slik at vi delte 4. Og at det da kjentes litt spesielt dagen etter var jo ikke så rart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå