Anonym bruker Skrevet 28. mars 2009 #1 Skrevet 28. mars 2009 Vet egentlig ikke hva jeg vil lenger føles det ut som. Jeg har totalt mistet meg i oss. Mannen min er super snill, god, ja egentlig alt som er. Og jeg VAR engang veldig forelsket i han. Jeg er utrolig gla i han, men vet ikke om jeg er lykkelig med han lenger. Utrolig trist tanke for han var mannenn jeg ville tilbringe resten av livet mitt med. Men så har alt forandret seg etter 2 barn. Skjønner jo at småbarns perioden tar på, men dette føles som noe helt annet. Sex livet er så og si dødt, 1 gang hver 4 uke og det er ikke meg det er noe galt med. For jeg kunne gjerne hatt sex flere ganger i uka, men jeg orker rett og slett ikke ta initativ lenger. Jeg er så lei av å alltid måtte jobbe for det. Bare det å få ett komplimang må jeg dra ut av han. Han sier han elsker meg og er villig til å jobbe for OSS, men hvor mange ganger må jeg si til han at jeg ikke er lykkelig og har det vondt før det går opp for han??? Kanskje det ikke går opp før jeg egentlig pakker sakene mine og reiser............ Vet ikke hva jeg ville med dette innlegget, bare få det ut tenker jeg....
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2009 #2 Skrevet 28. mars 2009 Er akkurat som å lese om meg selv,hvor gamle er barna dine da? minste min er 1 år.Og jeg brukte minipille ,og da jeg kuttet ut den ,så blei alt mye bedre. Da var jeg like forelska igjen og har oftere sex,men kan jo være det også at du hadde veldig høye forventninger da du blei forelska i han .Men han må jo regere litt da du sier du ikke har det godt. jeg har perioder der jeg ikke har det godt ,og grunn er at jeg sliter med teori på lappen ,har lære vansker.Og stryker gang på gang,er lei av å bare gå hjemme å væra tjener. Så jeg har søkt b.hage plass til lille gutt 2 dager i uka,og skal jobbe litt de 2 dagene. Kansje du trenger litt forandring,eller en liten tenke pause fra mann di ,og tenke litt på hva du vil ,ikke se han ,se om du virkelig savner han. Lykke til :-)
Kjøttpølsa Skrevet 28. mars 2009 #3 Skrevet 28. mars 2009 Vet ikke om familieterapi fungerer, men kanskje en time der ville ha vekket han opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå