Gå til innhold

Hvilke planer har dere for denne lørdagen da?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her må vi være inne.. Vesla har vært syk en uke, er på sin første feberfrie dag idag, så tar ikke sjansen på å ta henne med ut.

Kjæresten har reist på sjøen og blir borte i 5 uker :o

Er jo så fint vær ute også, men men... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal sende mannen på jobb :s

Jeg og barna skal en tur til mormor og morfar;)

Skrevet

jeg skal straks ut og se på hesten min som skal starte stevne. så er det hjem å lage grøt. og resten av dagen tar vi på sparket. :) skal ihvertfall kose meg sammen med sambo og guttungen

Skrevet

Vi får et vennepar på besøk til middag, så ordner i stand her nå. Bare liten kaffepause ved pc`n :o)

Skrevet

Jeg skal på jobb snart.

Gubben skal være hjemme og passe bikkje frem til han må hente sin mor på sykehuset.

Ungene ble i hu og hast sendt til mormor igår, siden min manns mor ble hentet av ambulanse mens jeg var på jobb. Så jeg er ungefri frem til i morra.

Gubben ønsket å dra til noen venner i kveld, men tror ikke formen min har noe der å gjøre. For øyeblikket så har jeg nesten ikke stemme, nesa er tett og litt feber. Så det blir nok sofaen i kveld.

Skrevet

Sende ungen til besteforeldrene og dra med gubben ut på ski. 12-15 km tenker jeg.

Skrevet

Tenkte jeg skulle rydde i lekene til junior nå som han sover..

Så skal vi spise middag..

Så skal vi dra avgårde for å kjøre buss til sirkus =) Spennende å se hvor rolig han klarer å sitte =)

Skrevet

Rydde og styre på litt til hjemme, før jeg drar på jobb.

Størsta er til sin pappa, minsten er til bestemora, og sambo er på jobb (og kommer hjem om 6 dager ;-), ikke lenge det da :-))!

Skrevet

Vasking, rydding, skifte på senger osv osv, og leke med ungene innimellom..... :)

Kos i kveld..

:)

God helg alle sammen.

Skrevet

I dag sov jeg til halv 9, mannen stod opp med pjokken. Så reiste han ut for å hjelpe en venn med oppussing, mens vi har kost oss hjemme og vært i butikken (en deilig gåtur). Nå sover guttungen, så jeg har vasket badet og skal gjøre klar middag. Får besøk av to venninner med barn i ettermiddag. I kveld skal mannen og jeg kose oss med rødvin, sjokolade og brettspill.

Skrevet

Vi skal inn til byen å kjøre sundbåten sammen med naboene =)

Skrevet

Ungen og pappaen skal ut i vårværet, eg skal sitte inne og lese.

I kveld skal me på bursdagsmiddag, så det blir ein lang dag for mallo.

Skrevet

Her lukter det Ajax blomsterduft etter å ha vasket og tørket støv over alt, alle tenkelige steder. Visning imorgen. Jonas sover, skal å handle mat snart og spise god lasagne ikveld...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...