Stine? Skrevet 28. mars 2009 #1 Skrevet 28. mars 2009 Endelig min tur!!! Tiden har gått utrolig fort, og nesten skremmende at det er så kort tid til snuppa kommer Hvordan ligger det an hos dere?
madam81, 2 blå og 1 rosa:) Skrevet 28. mars 2009 #2 Skrevet 28. mars 2009 Ej me he 100 daga igjen.... Gler oss masse
Stine? Skrevet 28. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. mars 2009 Så gøy =) Vet du hva du venter da? Blir en jente her gleder meg bare mer og mer
Stine? Skrevet 28. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 28. mars 2009 Arti at det er fler med samme termin dato Hvordan har svangerskapet vært så langt hos dere da?
Mammarama=) Skrevet 28. mars 2009 #6 Skrevet 28. mars 2009 Her går svangerskapet ganske greit, Var kvalm og trett i starten, men det gikk over etter ca 12 uker.Da hadde jeg en grei periode til bekkenløsningen kom i ca uke 18.Har hatt det i begge forgående svangerskap også. Går nå til fysio og manuell terapeut en gang i uka for å holde det stabilt. (har bekkenlåsningn også).. Har blitt 35% sykemeldt, det vil si at jeg får litt kortere vakter å får gå hjem litt tidligere.Jeg jobber 50% aften som hjelpepleier, og er ofte sliten på kveldene og da hjelper det å kunne gå tidligere hjem. Ellers går dagene fort,da storesøstrene på 4 og 2,5 år holder meg i aktivitet=) Magen har vokst seg ganske stor nå, og det er så koselig å kjenne den lille sparke der inne=) Dere andre da???
Stine? Skrevet 28. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 28. mars 2009 Graviditeten her har gått som en drøm:) Venter mitt første, men har ikke vært kvalm et sekund, og formen er på topp. Jobber fortsatt fullt:) Dagene flyr av sted og jeg koser masse med magen å sparkene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå