kitty08 Skrevet 28. mars 2009 #1 Skrevet 28. mars 2009 Aner ikke hva jeg skal gi jenta om dagen ... har nektet grøt i noen uker og naa er det braanekt paa brød ogsaa ... Noen ideer? Hun har nok generelt daarlig appetitt om dagen (jeksler paa vei), men jeg vil jo gjerne ha i henne noe. Gir henne lettmelk om morgen og kveld, men vil jo helst ikke gi mer av det. Og frukt spiser hun, og ørlite middag.
Sunniva78 har to små Skrevet 28. mars 2009 #2 Skrevet 28. mars 2009 Ååå, jeg vet hvor frustrerende det er! Gutten vår har vært mye syk en periode, og først nå er apetitten på topp. Hva med yoghurt med litt havregryn eller lignende oppi? Omelett, pasta, ostesmørbrød...? Grøt har alltid glidd ned her i gården, men hvis han er litt mindre interessert noen ganger så tar vi fruktmos på skjeen. Da gaper han som bare det:-) Det løsner nok snart!!!
Ranveig R Skrevet 28. mars 2009 #3 Skrevet 28. mars 2009 Jenta vår har aldri vore glad i graut, og for å få litt variasjon frå skjevene pleier ho å få yoghurt med havregryn til kveldsmat. Av og til går ho med på havregryn med melk og. Du kan prøve hvregryn med melk og most banan (ev. fruktmos); søtt og godt )
tittentei... Skrevet 28. mars 2009 #4 Skrevet 28. mars 2009 samme her.Etter mye syk og hele tiden ørebetennelser,så mistet gutten min matlysten.Vil ikke ha grøt eller brød.Jeg sluttet med melk og yoghurt.Det fikk jeg beskjed av en ostopat.Nå har gutten min fått stor mat lyst og spiser brød som det suser.Men ellers så kan matlysten dempes når tenner er på vei.Gutten min spiste knekkebrød,flatt.brød,lefser når han ikke ville ha brød.Nå siser han grovbrød,men må ha nugatti på.Bare han spiser.Når gutten min får sånne perioder,så får han få noe usunt en stund.Men det blir noe sunt og ikke så sunt.Bra han spiser grovt brød iallefal:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå