pia å jenta i magen_har født Skrevet 28. mars 2009 #1 Skrevet 28. mars 2009 endeli er dagen kåmmet=) noen som har forslag på hvordan få en "best" muli feiring uten alkohol? håper noen har noen forslag..for jeg aner ikke hva vi skal finne på:S takk:)
Iwar Skrevet 28. mars 2009 #2 Skrevet 28. mars 2009 Først av alt..GRATULERER MED DAGEN! :-) Hva med å invitere venner hjem på deilig middag? Eller ta seg en tur ut nå på dagen-sitte på cafe,ta seg et velfortjent kakestykke...titte i butikker-og kjøpe noe fint til deg selv?!!
pia å jenta i magen_har født Skrevet 28. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. mars 2009 Tusen takk:D:D ja,skal en tur lamme min kjære å besøke mamma nå i 4tide..hun blir 40 idag:p så får vi se..butikker hørtes fristende ut:p hihi takk for tipse
Gjest Skrevet 28. mars 2009 #4 Skrevet 28. mars 2009 Gratulerer med dagen Selv skal jeg en tur på pøbb ikveld og der går det som regel i appelsinjuice. Vil du gjøre det litt "spesielt" så kan du jo mixe noe med kullsyre Håper du får en fortreffelig dag
VinterSol+2 Skrevet 28. mars 2009 #5 Skrevet 28. mars 2009 mine bursdager og feiringer innebærer som regel ikke alkohol de, det blir ikke fest for meg å være rørete.. hehe GRATULERER MED DAGEN håper du koser deg hos moren din nå, en hjemme-spa-kveld er heller ikke å forakte, altså! Det rekker du ikkemye av når du blir mamma.. hehe.
Lykke X 4 Skrevet 28. mars 2009 #6 Skrevet 28. mars 2009 Gratulerer med dagen Inviter venner og familie hjem i kveld med noe godt å spise. Evt. gå ut å spise sammen med kjæresten og/eller gode venner evt. familie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå