frokenO Skrevet 28. mars 2009 #1 Skrevet 28. mars 2009 Hm.. det sviir litt å klør litt, ble solbrent igår, bedre idag. men der det noe jeg skal tenke på ? ta hensynt til ang barnet.. enten fpr jeg flere kynnere nå etter jeg er solbrent ellers så bare føles det sånn.. har smørt hele kroppen med det så finnes å smøre med.. fikk noe kremer på apoteket.. Vell å merke skal jeg til syden nå idag. så.. jeg vett jeg bør holde meg vekke fra sol der.. (har meldt 19 -20 grader).. men med tanke på mat? og leger.. osv?
Herkules Skrevet 28. mars 2009 #2 Skrevet 28. mars 2009 Det går så bra så, hvor er du solbrent? Om du bare er vanlig solbrent så er det ubehagelig for deg men ingen betydning for barnet I syden så kan du vel gjøre stort sett som du pleier, bare være litt mer obs på at maten er godt stekte og salat og frukt er vasket Sol deg også bare vent til solbrentheten er over, smør deg litt bedre så slipper du å bli solbrent. Bad el for å kjøle deg ned så blir du ikke ubehagelig varm. drikk mye - Det gjelder jo alltid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå