Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 28. mars 2009 #1 Skrevet 28. mars 2009 kan jeg drikke biloa??? har nemlig gjort dette siden jeg ble gravid, plutselig kommer jeg på at jeg det kan jo være jeg ikk ekan drikke det
Sistah*G07*J09* Skrevet 28. mars 2009 #2 Skrevet 28. mars 2009 Regner med det er biola du mener? Så lenge den er pastaurisert så gjør det ikke noe, bareå drikke i vei
firren Skrevet 28. mars 2009 #3 Skrevet 28. mars 2009 Klart du kan drikke biola! Bare bra bakterier i den for fordøyelsen. Mange bruker biola for å unngå forstoppelse, og for å holde magen i god form. Viss det funker for deg slik at du får bedre tarmfunksjon, kan du jo kanskje unngå plager som f.eks. hemmoroider.
Gjest eelis+spire Skrevet 28. mars 2009 #5 Skrevet 28. mars 2009 Jeg drikker også Biola hver dag, jeg syns det hjelper masse på fordøyelsen, som jo er litt i ulage når man er gravid. Drikk i vei! :-)
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 28. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 28. mars 2009 høres bra ut. Vi lager smoothie hver kveld, og der har jeg litt biola oppi. Plutselig kom jeg på at det er jo diverse ting jeg ikke skal spise. Er kun vant med "bli gravid dietten min", ikke "være gravid dietten"
BettyBe Skrevet 28. mars 2009 #7 Skrevet 28. mars 2009 Drikker også biola hver dag! Å duu så mye mer sammarbeidsvillig magen min er nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå