Gå til innhold

Trening, kropp og form...NO PAIN, NO GAIN...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...det er trøsta mi når jeg kjenner blodsmaken i munnen, melkesyra tyter ut i ethvert muskelfiber og hele skrotten regelrett skriker etter å strekke seg ut på sofan. Så da har jeg en times treningsøkt forran meg her nå...sukk....er heldigvis verdt det!! Både for kropp og formen!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper du ikke trener så hardt alltid, for da blir du ikke i bedre form.

Skrevet

Helt sant!:) Og man føler seg jo bare så bra etterpå!:) Lykke til med treningen!:)

Skrevet

Intensiteten varieres og ikke hver dag :-) Men ca anna hver dag ja :-) Og gjør noe hver dag som går av lettere ting i tillegg for formens del.

Skrevet

Skriket fra sofaen gjør ofte de fysiske smertene MYE sterkere...Men det går over,- og egentlig er det litt godt og gå og kejnnepå at man er stiv og støl etter trening :o)

Men OBS, OBS; ikke begynn så hard, så ofte at du gir opp en gang....

Stå på, og ta noen ekstra sit-ups så koser du deg med litt god vin,-eller annet du liker, i kveld..Man MÅ det på en lørdag...Hvis ikke får man en KJEMPESPREKK en dag :o)

Fortsatt lykke til

Skrevet

Har vært stiv og støl store deler av uka, litt smerte skremmer ikke meg, men det som er skremmende er hengerumpe og slappe magemuskler og lår!!! Vet av erfaring fra trening tidligere ( trent fittness for mange år sia, ikke helt de ambisjoner nå da, men vil i form) at gjør det ikke vondt, så er enten belastningen for liten, eller intensiviteten for lav.

Snakk om moderate smerter, men i starten så blir det jo litt mer da...og etterhvert blir man mindre støl etter trening når kroppen blir vant :-)

Skrevet

Men da er det å sette i gang her...venta lenge nok etter frokost nå....juhuu..litt deilig også...

Skrevet

Hihi, det er så morsomt å lese innleggene dine, Ugl@, så frydefullt selvironisk. Ser liksom "skrotten" din for meg i en indre kamp om sofaen...

Slit´n med helsa ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...