Gå til innhold

Mye frustrert og lei meg - noen med lignende erfaringer?!??!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så lei av å ha dårlige dager. Har en sosialt krevende jobb, og enkelte dager blir jeg så sliten og "deppa" når arbeidsdagen er slutt. Deretter skal jeg hente jenta mi i barnehagen og liksom være god mor for henne. Nå begynner jeg å lure på om jeg bør gå til en ny jobb etter permisjonen. Hadde gledet meg til ikke å måtte gjøre noen store endringer i livet denne gangen.

En annen mulighet er jo hormoner og depresjon. Leste at de fleste fødselsdepresjoner var under svangerskapet. Men jeg har ikke problemer med å stå opp om morgenen, og jeg har absolutt gode dager også!

Håper noen med lignende erfaringer kan svare meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig sur og gretten mot alle når jeg kommer hjem fra jobb. Så nå har jeg gått til lege og fått meg sykmelding, dette gikk ikke lenger, det gikk utover alle hjemme, og det er ikke bra.

Nå kan jeg slappe litt av hjemme før ungene kommer hjem og jeg blir mer opplagt og blid!

Foreslår at du også sykmelder deg hvis det går utover barn og hjemmesituasjonen. Det ordner seg nok når du får hvile litt mer.

Jeg fikk sykmelding med en gang, sa at jeg er så sliten når jeg kommer hjem fra jobb at jeg bare legger meg på sofaen. Det gikk helt greit.

Jeg vet ikke hvor langt du er kommet, jeg er 31+4.

Lykke til hvertfall :o)

Skrevet

Takk for svar! Godt å høre om andres erfaringer.

At jeg er sliten er nok en vesentlig grunn til frustrasjonen. Når jeg tar det med ro, og har nok alenetid, tror jeg at det går bedre. Må komme meg litt bort fra jobbverdenen, selv om det er vanskelig. Er 40 % sykemeldt for å holde blodtrykket nede, men ikke flink til å være borte fra jobb så mye. Mandag er ny uke - og nye muligheter.

Jeg er forresten 30+6

Lykke til du også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...