Gå til innhold

Takk for koselig kveld i går jenter!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tusen takk for en kjempekoselig kveld i går jenter!

Alltid like hyggelig og morsomt :-)

Gleder meg allerede til neste middag sammen :-)

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for i går, koste meg som vanlig. Alltid koselig å treffe dere! Merkelig at det bare er de med bolle i ovnen som er tidlig oppe...hmmm? ;-)

Håper dere andre holdt på lenge og vel og koste dere masse videre.

Takk for lampetips! Skal sjekkes ut :-)

Skrevet

Takk for koselig kveld! Så moro å se alle igjen og få litt oppdatering om nytt.

Ble ikke så sent på meg heller, og deilig å sove lenge i dag!

Gleder meg til å se alle sammen igjen neste gang, alltid like moro!

Skrevet

Hei,

Ja takk for en koselig kveld som alltid. Ble bussen hjem halv tolv og rimelig greit i seng. Sov også lenge i går. Deilig siden vi skulle ut på kvelden igjen og fullt program på dagen.

Skrevet

Tusen takk for en kjempekoselig kveld:) Greit å være i seng til en OK tid ja, vi hadde også ganske fullt program på lørdagen så det er greit å våkne sånn nogenlunde uthvilt:)

Vi må vel prøve å i hvert fall få til ett treff før sommeren, + noen leketreff med de små:)

Skrevet

Tusen takk for koselig kveld. Alltid koselig å spise, drikke og prate med dere. Jeg var vel den som havnet mest utpå tenker jeg. Traff kollegaer etterpå. Var ikke så veldig sen, men nok til at jeg var trøtt søndagen :-)

Skrevet

Jeg hadde også en suoerduper helmax kveld med dere jentene mine!! Jeg klarte til og med å ta bussen hjem!! var nesten så jeg ble med Linerla videre men visste at jeg skulle på ny fest på lørdag.

Jeg spratt på lørdagsmorgen og kastet gubben i seng igjen før kl. 7 ( snuppa våknet 0630) Så var vi på shopping før kl 10... helt utrolig til å være oss.

Gleder meg allerede til ny tur ut med dere!

Skrevet

nok til at jeg var trøtt lørdagen mener jeg... :-):-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...