mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 28. mars 2009 #1 Skrevet 28. mars 2009 29 nå igjen:-) Ha en fin dag, kos deg med kaker, presanger og snille mennesker:-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 28. mars 2009 #2 Skrevet 28. mars 2009 Hipp hipp hurra og gratulerer med dagen Karomamma:-) Ha en aldeles strålende dag og nyt oppmerksomheten du får:-) Håper solen titter frem snart!
Gummelillan Skrevet 29. mars 2009 #4 Skrevet 29. mars 2009 Hipp, hipp hurra!! En dag forsent, men satser på at du har vært så travel med å feire at du jo ikke legger merke til at jeg er alt for sen, he, he. Og det må jo være noe med det været og hvor snill man har vært, for i går kom jo faktisk solen da ;-))))
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 29. mars 2009 #5 Skrevet 29. mars 2009 Gratulerer så masse med dagen som var.....
Reveenka Skrevet 29. mars 2009 #6 Skrevet 29. mars 2009 Åj, nå er jeg visst litt sent ute, men bedre sent enn aldri! Gratulerer så mye med dagen! c",)
Karomamma Skrevet 30. mars 2009 #7 Skrevet 30. mars 2009 Tusen takk, alle sammen!! Det var en knakande fin burdag, med pakkeåpning i senga, koser og klemmer an mas, bursdagslunsj for en venninne, barnebursdag hos naboen og et lite party med venner her i heimen til slutt. Akk og ve, litt rødvinshode i går selv om det ikke ble så sent. Så ble jeg så glad,for jeg fikk massevis av koselige hilsner på FB, her inne, på mobilen og i posten. Jeg er veldig heldig og ble faktisk litt rørt Jeg fikk nytt kompaktkamera av Karosnuppa og Karopappa. Nå skal det knipses på SPA!! He he, lurer på om ikke det er vanntett også, så da blir det bikini- og svømmebilder. Pass opp! HAHAHAHA!!!
Tiggywinkle Skrevet 1. april 2009 #8 Skrevet 1. april 2009 En litt forsinket, men like gode bursdagshilsen fra meg. Høres ut som om du hadde en flott dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå