Anonym bruker Skrevet 28. mars 2009 #1 Skrevet 28. mars 2009 Han har vel kjøpt de 25000 singlene selv! Ser ikke for meg at 1 person kjøper opp så mange singler når det ikke er den minste fare for og bli utsolgt i butikkene. Nå har han gullplate og henvise til, samt 25000 singler han kan dele ut til fansen...
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2009 #5 Skrevet 28. mars 2009 Nå må dere kutte ut denne Jan Thommas hetsen. Han har for meg alltid virket som en utrolig snill og sympatisk mann. Han har etter det jeg har fått med meg av han, aldri gjort noe negativt eller støtende mot andre. Han virker jo alltid positiv og blid. Kanskje dere har noe å lære av hans holdning. Kutt ut janteloven og inn med positive holdninger. Jan Thommas er et nydelig menneske.
Gjest Skrevet 28. mars 2009 #6 Skrevet 28. mars 2009 Og du tenker ikkje på at pengene skulle gå til eit veldedig formål? Det kunne jo like gjerne vert ei bedrift som gir gåve til ansatte eller noko sånt. Om han er PR-kåt, så la han vere det då! Han er jo ikkje akkurat den verste personen i verden, då synest eg meir at drapsmenn/kvinner som går ut i media heile tida er verre.
Wiingla Skrevet 28. mars 2009 #7 Skrevet 28. mars 2009 Hva så om Jan Thomas er pr-kåt? Det han gjorde nå var jo for en god sak! Har aldri hatet mannen men heller ikke elsket han, men syns det han gjorde nå var en fin gest. For de som er/ har blitt påvirket av kreft på en eller annen måte burde sette litt pris på det, det er jo med på å hjelpe forskning videre.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2009 #8 Skrevet 28. mars 2009 Det han gjør nå minner litt om det valentinballet som ble holdt for noen år siden, da celebriteten spistemiddag og donerte penger. Ingerbort Sørensen tror jeg hun het, hun som sto for det. Det hele blir for dumt, og cdn til Jan Thomas ligger trygt i hylla for meg.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2009 #9 Skrevet 28. mars 2009 Står det noe i innlegget om donering av penger !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå