Gå til innhold

Hvor mange dager igjen? Lørdag 28. mars :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

34 dager igjen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

79 dager........føles som en evighet!!!!

Skrevet

6 dager igjen, 2 dager til min egen termin. Masete kynnere,mensen smerter og en smule utålmodighet!!!

Skrevet

73, men føler det går sååå fort...

Skrevet

overtid her -2 dager...håper i alle fall i løpet av helga...

Skrevet

5 små dager igjen, er så spent....:)

Skrevet

12 dager her :) tar meg en tur på fotballkamp nå, håper at eg kommer til å stå på sidelinja å hoie, slik at fødselen setter i gang ;)

Skrevet

4 dager igjen...

Ni måneder har gått utrolig fort egentlig..

Skrevet

27 dager!

men førstemann kom jo nesten 3 uker før og jeg føler babyen snart kommer så er utrolig spent nå..

Skrevet

50 dager :)

Skrevet

Jeg har 84 dager igjen

Skrevet

29 dager

Skrevet

-12. Synes det er veldig urettferdig at jeg går så lenge over igjen. Og hadde så skikkelig lyst til at kroppen skulle fikse dette selv, har ikke lyst på ekstra smerter pga igangsetting, men det er vel den veien det går. Helt utslitt av masrier. Blir så lei av å fortelle jenta vår at jeg ikke klarer ting fordi magen er i veien. Synes veldig synd på meg selv i dag.

Skrevet

7 dager igjen til ul termin!!!!! Rart å tenke på at vi snart har en baby her i huset!! Vært helt utslitt i kroppen idag, bare holdt sofaen og senga - kroppen som samler krefter??

Skrevet

11 dager igjen... hjelp så fort tiden går .....

Skrevet

30 dager til ul-termin.......ja, detta blir bra=)

Skrevet

33 dager igjen :) Syns tiden gikk seint en stund, men no skal eg si den har fått fart på seg! :)

Skrevet

0 dager igjen! Hehe....

Å ha en termindato er oppskrytt, skulle vært terminuke... ;D

Slimproppen gikk i dag da, og det er noe av det mer growse jeg har sett i hele mitt liv! Øsj.... Måtte dra ut slintrer med slim lissom... :s

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...